|
Post by April on Nov 3, 2014 7:55:24 GMT 2
Olipas sulla kiva esittely ittestäs ja en vois millään syyllä jättää sua ilman hoitsuukaan, että tervetuloo vaan messiin! : D Teillä menee Suffelin kaa varmasti hyvin ja se pikku oripoika on kyllä oikee sydäntenmurskaaja ;) Muistat vaan tehä kaapin ittelles ja kirjotella ekan tarinan kahen viikon sisään niin olet jatkossakin Suffelin hoitajana (:
Lisäilin kanssa hakuun Lauran yksityisen hevosen Liljan ja shettistamma Jessin ... jonka hoitajaa Satua en ole saanut kiinni pitkään aikaan....
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 5, 2014 14:38:52 GMT 2
Ketä on vapaina?
|
|
|
Post by ilona on Nov 5, 2014 15:55:32 GMT 2
Hei Tytti :) Tällä hetkellä vapaina ovat Jack, Ada, Jessi, Lilja sekä nala varsoineen ;)
|
|
frida
tutustuja
|
Post by frida on Nov 6, 2014 9:19:41 GMT 2
Kuka on Frida?
Frida on Ruotsista kotoisin oleva tyttö, joka muuttaa nyt Suomeen. Pituutta Fridalta löytyy 160 cm ja ikää on kertynyt jo 14 vuotta. Tyttöä voisi kuvailla aika itsenäiseksi, mutta tallilta hän saa varmasti uusia kavereita. Fridalla on ruskeat liukuvärjätyt hiukset, jotka latvoihin mennessä muuttuu sinisiksi. Tyttö käyttää usein liloja vaatteita.
Hoitohevonen?
Nala tuntuu juuri sopivalta Fridalle! Pitäisin huolta Nalasta ja varsulista yhtä lailla. Tykkään vähän haastavemmista hevosista, koska silloin tarinoihin saa usein jotain jännittävämpää.
Aktiivisuus?
Kirjoittaisin niin paljon kuin mahdollista ja kuviakin piirtelen silloin kun jaksan. Olen ollut hoitamassa monilla virtuaalitalleilla, joten kokemusta löytyy.
URL?
Ruudun takana on viitosluokkaa käyvä tyttö, joka aloittaa ratsastuksen pian ja harrastan myös voimistelua. Tiedän hevosista suht. paljon kavereideni ja keppihevosten kautta.
Toivottavasti pääsen Nalan ja Mindin hoitajaksi :)
|
|
|
Post by Omppu on Nov 6, 2014 15:53:27 GMT 2
Hei! KUKA ON OMPPU? Omppu on 11-vuotias, ikäisekseen lyhyt tyttö, eli n. 141. Ompulla on keskipitkät tuhkanvaaleat hiukset, ja jäänsiniset silmät. Hän on aika laiha, ei kamalan lihava, mutta ei ylilaihakaan! Melko tavallinen siis! Hänen isänsä on töissä Irakissa, ja käy aniharvoin kotona, joten Omppu asuu pääasiassa äitinsä kanssa. Ompun luonne on melko räiskyvä, ja mieliala vaihtelee paljon ja usein! Kuitenkin hevosten kanssa Omppu on rauhallinen, ja varma. Hän pitää niin sanotuista, 'ongelmahevosista', ja rakastaa shettiksiä yli kaiken!
MIKSI JESSI? Mietin, ja punnitsin pitkään, mikä sopisi Ompun räiskyvälle, mutta varmalle, ja ongelmahevosia rakastavalle luonteelle. Sitten luin Jessin esittelyn, ajattelin: 'Just täydellinen poni Ompulle!' Omppu on vielä sopivan lyhytkin... Olen myös varma, että Omppu rakastaisi, ja hoivaisi Jessia vaikka maailman tappiin!
MIKSI NEVERRA? Olen pitkään halunnut hoitaa jollain mukavasti piirretyllä virtuaalitallilla, ei kumminkaan liian tiukkapipoisella sellaisella. Ja sitten löysin Neverran, ja ensimmäinen ajatukseni olikin, että juuri TUOLLA haluan hoitaa! Lupaan olla myös aktiivinen, ja reipas hoitaja, joka kirjoittaa mukavan pitkiä tarinoita.
URL & IRL? URL puolella olen hoitanut vuoden, erilaisilla talleilla. Minulla on ollut 4 hoitohevosta, ja yksi omakin! Ihan aloittelija en siis ole. IRL puolella olen viitosluokkaa käyvä tyttö, joka harrastaa ratsastusta ja hip hoppia, ratsastusta jo useamman vuoden.
Vastausta innokkaana odotellessa, Omppu
|
|
|
Post by April on Nov 7, 2014 10:24:08 GMT 2
Frida ja Omppu kumpikin on Tervetulleita meidän porukkaan tänne Neween! Tehkää omat kaappinne ja ekat hoitotarinat ajoissa niin olette jatkossakin hoitajia (:
Fridalle on varmastikkin haastetta paljon tuossa Nalassa ja varsulissa, koska Nala nyt ei muutenkaan mikään helppo_nakki ole ja sitten saat vielä vahtia että Mindikin pysyy mukana menossa : D
Omppu vaikutat ihan täydellisen pikkuiselta ja tarpeeksi kokeneelta Jesiille, joten pidä hauskaa meidän Jessi jääräpään kanssa! : D
|
|
|
Post by Omppu on Nov 7, 2014 14:09:56 GMT 2
Moikka! Miten kaappi siis tarkalleen tehdään? Ymmärsin, että se pitäisi laittaa viestinä tuohon missä on ohjeita kohtaan, mutta en ole varma, sillä en nähnyt siellä yhtään sellaista viestiä. Voisitko siis neuvoa hieman? Kiitos, ja anteeksi, että en ymmärrä:D; Omppu
|
|
|
Post by April on Nov 8, 2014 4:10:48 GMT 2
Joo ei tietenkään haittaa että kysyy jos ei ymmärrä :) laitan sulle yksityisviestillä ohjeet ihan piakkoin...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 9, 2014 14:16:49 GMT 2
Iiris
Iiris on 160 senttiä lähentelevä 16-vuotias lukiota aloitteleva nuori. Hevosista Iiris on ollut kiinnostunut ihan pienestä pitäen. Hevosen selkään hänet on ensimmäisen kerran istutettu jo 5-vuotias ollessaan. Tyttö tykkää eritoten isokokoisista puoliverisistä ja kuvan kauniista kimoista. Ulkonäöltään Iiris on hoikka ja omistaa tummat hiukset ja vaaleat kasvot. Luonteeltaan Iiris on melko rauhallinen tapaus, mutta kyllä hänestäkin se vähän hullumpi puoli löytyy kunnolla etsimällä. Jotkut pitävät tyttöä hieman äkkipikaisena ja saattaahan se toki pitää paikkansa, mutta pitkään tyttö ei ole kenellekkään vihainen. Iiris on pirteä ja huumorintajuinen persoona.
Lillie Kate
Ihastuin Liljaan heti ensikertaa tuon nähdessäni. Lilja vastasi kaikkia kuvitelmiani unelma hevosesta. Uskon että Liljassa olisi minulle sopivasti haastetta ja voisimme tulla hyvin toimeen. Jos pääsisin Liljan hoitajaksi olisin hyvin ahkera ja hoitaisin Liljaa parhaan taitoni mukaan.
Newerra
Olen jo jonkin aikaa katsellut piirroshevos talleja ja etsinyt sitä oikeaa. Nyt edellisen tallin loputtua löysin Newerran. Selailin jonkin aikaa sivuja ja katselin hevosia. Näin sitten Liljan kuvan ja ihastuin siihen heti. Haluaisin Newerraan hoitakasi, koska talli vaikkuttaa ihanalle ja hevoset ja talliporukka myös:)
Virtuaali hevoset
Olen harrastanut virtuaali hevosia n. 3 vuotta ja hoitanut paljon erillaisia tapuksia. Niin Kilteistä shettiksistä jääräpäisiin vuoniksiin ja vilkkaisiin arabeihin. Tykkään kirjoittaa enimmäkseen tarinoita. En ole koskaan ollut piirroshevos tallilla, mutta kyllä jonkin sortin paperillekkin piirtäminen voisi onnistua:) Voin heti sanoa että tietokoneella en osaa pirtää alkuunkaan:'D Ja tykkäisin kovasti käydä tunneilla, ihan millä hevosella vain.
|
|
Laura
tuttu kasvo
Hevosenomistaja
|
Post by Laura on Nov 9, 2014 21:48:30 GMT 2
Tervetuloa mun puolesta hoitamaan Liljaa! Vaikutat sopivalta hoitajalta tammalle, ja toivottavasti alatte tulla hyvin juttuun. (:
|
|
|
Post by Omppu (?) on Nov 12, 2014 13:24:18 GMT 2
Niin miten yksityisellä, laitat ne ohjeet? Ja kun yritin laittaa tänne viestiä nimellä Omppu, niin tänne tuli jotain et nimi on jo otettu? Sori kun kyselen... -Omppu
|
|
|
Post by Nora on Nov 12, 2014 16:01:15 GMT 2
Kuka Nora? Nora on 15-vuotias kuvankaunis tyttönen, joka on hoitanut hevosia pienestä pitäen. Nora on omistanut kaksi omaa hevosta, ja kisannut melko paljon. Noralla on vihreät silmät, ja punaiset, pitkät ja pehmeät hiukset. Hän on 169cm pitkä. Noralla on kalliita merkkivaatteita, johtuen rikkaista vanhemmista. Nora on luonteeltaan hyvin päättäväinen, ja sen takia hän pärjääkin vaikeidenkin hevosten kanssa. Nora on syntynyt ruotsissa, mutta kuitenkin jo parin kuukauden ikäisenä hänen perheensä muutti Suomeen.
Miksi juuri Bea? Bea vaikutti juuri sopivalta hevoselta. Lähdin alunperinkin etsimään Tammaa, ja tälläkertaa melko helppoa. Olen muutenkin ihatunut Bean rotuun, ja tamman kauniiseen ulkonäköön. En tarkemmin tätä osaa selittää, mutta Bea olisi täydellinen hoitohepo minulle.
Aikoisin aina välillä osallistua tunneille, jos vain on aikaa, ja yritelisin kirjoitella mahdollisimman usein.
Suurin odotuksin, Nora :).
|
|
|
Post by April on Nov 12, 2014 20:04:32 GMT 2
Omppu // Aijaaa, täällä siis on jo joku omppu nimimerkin rekannut! Noh ei ihme et ohjeet ei tullu perille, jos et pääse rekkaan ja lähetin ne väärälle tyypille : D Mut poistelen sen käyttäjän, kun ei oo täällä näkyny nii tuskinpa ketään haittaa, joten pääset sit rekisteröittyn Omppu nimellä. Laitan sen kaapin_teko_ohje_viestin uudelleen sulle yksärillä. Se yksityinen viesti näkyy siis sulla, kun oot kirjautunu niin tuolla ylhäällä kohdassa `Messages`. Sieltä sit voit lukee sen (:
Ja Noralle // Että tervetuloo vaan hoitajaksi! (: Vaikutat hyvältä tyypiltä Bealle ja kokemustakin löytyy vaikka ihan kisailemaan asti Beankin kanssa... ; D ja muista tosiaan tehdä kaappi ja kirjottaa eka hoitomerkintä kahen viikon sisään nii kaikki ok tästä eteenpäin (:
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 13, 2014 21:25:56 GMT 2
Anteeksi, mutta mulla ei sittenkään ole aikaa pikseliponeille, ja joudun peruuttamaan Bean hoitamisen, oon pahoillani :(. Nora
|
|
|
Post by April on Nov 13, 2014 22:14:27 GMT 2
Ookei ei siin mitää :)
|
|