titta
tutustuja
|
Post by titta on Oct 8, 2014 19:52:35 GMT 2
Eli minä (clara) tein uuden profiilin, joka on serkkuni :D..
Myös 14 vuotias huumorintajuinen punapää, joka etsii hoitohevosta.. Luonteeni ja ulkonäköni vaihtelee, tukkakin saanut väriä monta kertaa! Yleensä kuitenkin reilut määrät meikkiä ja ratsastushousut tai pillivarkut jalassa. Käpy löi minut ällikällä! Upea hevonen, juuri sopiva minulle! Ajattelin kun näin sen sivut. Sitten tulinkin tänne kirjoittamaan pyyntöä! No, katsotaan kuinka käy :D
|
|
|
Post by April on Oct 10, 2014 16:20:48 GMT 2
Joo voit alkaa hoitaa käpyä :)
|
|
titta
tutustuja
|
Post by titta on Oct 11, 2014 13:38:34 GMT 2
Ja viel kerran anteeks: Siis Ilonan serkku XD
|
|
|
Post by April on Oct 22, 2014 12:11:59 GMT 2
Alexin oripoika Timi on lisätty hakuun (:
|
|
|
Post by ilona on Oct 22, 2014 14:42:02 GMT 2
Glungks! Haluisin ihan sairaasti alottaa Timin hoitajana mut kun jos se vaan käy vaik mul on Skidi ja toinen proffa + Käpy??? Itseasias mä meinasin et voinhan mä lopettaa Titalla käymisen jos ei tunnu muuten saavan.. Mä oon oikeesti niit ori faneja kun ne on villejä ja noh, just sellanen tulinen ihanuus :D
|
|
|
Post by alex on Oct 22, 2014 14:45:25 GMT 2
No, mä en tierä. Siis toisaalta se ois kätevää, mut mitäköhän pääjehu sanoo. Riittäiskö sulla aika?? Meinaan ehkä venaa pari päivää, ilmotan sulle perjantaina? ok?
|
|
|
Post by ilona on Oct 22, 2014 14:49:38 GMT 2
Joooo, kyl mul aika riittäi nykyää ei oo mitää tekemistä kun käsi kipsissä :XD
|
|
|
Post by April on Oct 22, 2014 21:12:34 GMT 2
Meillä on kyllä ollu sellanen sääntö et yks hoitsu per tyyppi... ja tosiaan jos sulla on jo kid ja käpy nii kolme hoidettavaa on aika paljon ? : D
|
|
|
Post by ilona on Oct 24, 2014 13:30:15 GMT 2
Meinasin et kun jos mä lopettaisin Titan mut päätin että en teekkään niin. Käsi paketissa nii todellaki ehtisin : D
|
|
|
Post by alex on Oct 24, 2014 15:54:25 GMT 2
No jos käy Aprilille nii ok. Mut kolme hoidettavaa on kyk aikas paljon...
|
|
|
Post by April on Oct 24, 2014 21:09:46 GMT 2
Noh kai se käy jos on intoo kerran hoitaa : D
|
|
|
Post by ilona on Oct 24, 2014 21:17:28 GMT 2
Jeeeh! Tosiaan Titta alottaa sit toivottavasti huomenna??
|
|
|
Post by Saara on Nov 2, 2014 15:29:28 GMT 2
Ketäs tässä on nyt vielä vapaana?
|
|
|
Post by April on Nov 2, 2014 15:47:21 GMT 2
Jack, ada, suffeli ja nala varsoineen :) sekä piti juurikin lisäillä myös lauran yksäri lilja, joka etsii myös hoitajaa
|
|
Saara
uusi kasvo
|
Post by Saara on Nov 2, 2014 18:43:56 GMT 2
Kuka Saara? Saara Laaksoharju, tutummin Sarkku, Sarpsa, Saru, Sarru, Sarri, Sapsu monilempiniminen tyttö Saara, on 16 vuotias ponikokoinen tappi. Pituutta löytyy ainoastaan semmoiset 155 senttiä ja on siihen jämähtänyt aika lahjakkaasti. Tyttö käyttää melkoisen paljon meikkiä naamataulussaan varsinkin sinisten silmiensä ympärillä. Saara on todella laiha likka, jonka hiukset ovat blondit, hieman kainaloiden alapuolelle yltävät, vaaleansinisten dippejen kera. Molemmissa korvissa on kolme koron mentävää reikää, joissa kaikissa yleensä killuu jotkut huomion hakijat.
Yleisesti ottaen Saara on nauravainen draama kuningatar, joka ei pelkää näyttää tunteitaan - olivat ne sitten positiivisia tai negatiivisia. Joskus neiti nousee aamulla väärällä jalalla eikä silloin ole kellään lähellä olijalla mukavat oltavat. Tekee aika usein kaikkea päätöntä, mutta selviää siitä aina ilman puhutteluja tai muita vakavampia seurauksia. Tyttö pitää melkoisen paljon pastellin sävyisistä väreistä ja se näkyykin usein pukeutumisessa.
Suffeli Voi kun tuosta ylisuloisesta nuoresta oripojasta tulisi vallan mainio mamman mussukka, jota voisi halailla ja hemmotella vaikka maailman tappiin saakka. Shettikset ovat aina olleet niin lähellä sydäntä, joten niistä on kokemusta, niin IRL kuin URL. Suffeli tunki saman tien meikäläisen silmään, joten oli aivan pakko raapustaa hakemus. Oon niin yheksänkytyheksän prosenttisen varma et meistä tulis oiva parivaljakko.
Newerra Kauan kuolaamani talli, jonne vihdoin sain aikaseksi hakea hoitajaksi. Kiireitä on ollut ennenkin ja on niitä nytkin, mutta kyllä sitä aikaa saa aina jostakin revittyä, eiks jea? Oon niin ihastunu tohon Aprilin piirtotyyliin, joka on niin omaperäinen. Sivutkin on tehty siistiksi, joten niistä saa helposti selvää. Talliporukka on mun makuun sopivan kokonen: ei liian suuri eikä liian pieni.
Ruudun takana kirjoittelee... ... seiska luokkalainen tyttö, joka on harrastanut ratsastusta useamman vuoden verran. Virtuaalihevosista on kokemusta noin puolentoista vuoden ajalta, joten kokemusta kyllä löytyy.
- Innokkaana odotellen, Saara
|
|