|
Post by April on Jan 24, 2014 2:19:12 GMT 2
"Horses change lives. They give our young people confidence and self-esteem. They provide peace and tranquility to troubled souls, they give us hope." - Tony Robinson ➤ Ihan ensimmäiseksi kannattaa käydä tuolla ---> *CLICK* ja lukea tietoa toiminnastamme. Ja lisäksi hoitajille TÄMÄ (: Vailla hoitajaa: ♥ Tinker ruuna: Charodej "Jack"♥ Vuonohevosruuna: Richards Drong "Dongo" ♥ Shettis tamma: Sweet Jessie "Jessi"
♥ Holstein tamma: Alegre's Bailando "Bea"♥ Issikka ruuna: Skiptingur frá Jón "Kid"♥ Irishdraught tamma: Payasada "Ada"♥ Risteytys tamma: Mindalya "Nala"
♥ Tinker ruuna: Azaril's SorrowSoul "Ami"♥ Wm, ruuna: They'll forget your name soon "Käpy"Lisäksi Sadun yksityinen hakee hoitajaa itselleen: ♥ Lämppäritamma Lorelei "Leija"
➤ Hoitohevospyynnöstä tulee löytyä seuraavaa: ~ Virtuaalihevostautasi / muu virtuaalihistoria ~ Miksi juuri kyseinen hevonen/poni sopisi sinulle? ~ Kuvaile hoitajahahmoasi. Luonnetta, ulkonäköä, taitoja vaikkapa... ~ Miten paljon luulisit, että jaksat osallistua toimintaan ja kirjoittaa hoitsusi päikkyyn?Panosta hakemukseen ja tee siitä omanlaisesi. Sen ei tarvitse olla samanlainen kuin edellisen. Kun olet päässyt hoitajaksi: ✔ Tehdä oma esittelysi (kaappi) TÄNNE✔ Sekä kirjoittaa eka hoitomerkintä 2 viikon kuluessa hausta tai hevonen menee automaattisesti uudelleen hakuun.♥:llä April
|
|
|
Post by Hanna on Jan 24, 2014 15:35:05 GMT 2
Voi hitsi, haluan Jessin...
mutta Pikoa en jätä. Argh. Ihan sama, vai? Äh, en tiedä. Jessi on ihana, pieni, söpö luoteikas mutta minulla on jo ihana shettis josta en voi luopua molempia en saa joten mietin ja pysytäydyn näillä näkymin Pikossa.
|
|
|
Post by April on Jan 24, 2014 17:59:47 GMT 2
Mennään sillä että yksi hoitsu per hoitaja kuitenkin (:
|
|
|
Post by Hanna on Jan 24, 2014 20:57:33 GMT 2
Tiedän,omiani vain voivottelin:D Piko on ehdottoman paras, Jessissä on vaan uutuuden hienoutta
|
|
|
Post by Hanna on Jan 27, 2014 21:23:52 GMT 2
En voinut vastustaa.
Bella 15v pissis teini. Tytön naamassa on aimo annos meikkiä ja hiukset on niin viimeisen päälle laitetut. Vaatteina on yleensä pillifarkut ja huppari, vain oikein kylmällä pistetään takki ja kun memee miinuksen puolelle on pakko pistää se pipo mutta coolina pysymisen vuoksi käytössä on musta pipo jossa lukee valkoisella "cool". Bella on loppujen lopuksi hevosrakas tyyppi, koulussa ei puhuta tallista tai hevosista mutta on hevostaito siellä jossain kuoren alla. Luonne on kuten taisi jo tulla selville, hieman pissis ja puheessa kuuluu usein LOL ja IHQ. Bella ratsasti pienestä pitäen mutta kaksi vuotta sitten neiti päätti pitää taukoa. Nyt olisi tarkoitus palata hevosten maailmaan.
Jessi "Se on IHQ" sanoo Bella. No kuka voisi vastustaa tuota nappisilmäistä ponia. Pienikokoinen Bella voisi vielä ratsastaakin Jessillä. Tässä niin poni kuin ihminenkin oppisivat uutta.
Kid "Se on tavallaan näyttävä" totesi Bella ruunan nähdessään. Kid on luonteikas herra, vaikka ei Bellaltakaan luonnetta puutu joten voisihan siitä tulla jotain. Kidin kanssa voisi edistyä ja tosi paikan tullessa päästä pitkälle.
Terv. Bella ( ja välittäjä)
|
|
|
Post by April on Jan 28, 2014 15:59:38 GMT 2
Minun puolestani Bella voisi vaikka kokeilla Kidiä ja ottaa vähän haasteita vastaan : D Ja siis olisiko tämä Bella sitten sinun sub-hahmosi? Ja tekisitkö sille eri profiilin, kun Hannalla?
|
|
|
Post by Hanna on Jan 28, 2014 16:27:34 GMT 2
joo teen
|
|
|
Post by Chappe on Jan 28, 2014 20:13:59 GMT 2
Olen siis Charlotta, tutummin Chappe, ja varmaan April tunnetkin minut jo Yläkokosta? Sorruin siis tuohon iki-ihanaan Jessi poniin! Shettis on erittäin suloinen (ja oot varmaan yks maailman parhaista piirtäjistä!)
Eli olen virtuaaliheppastellut vähän reilu vuoden, Yläkokossa ja omalla tallilla. Ensimmäisellä virtuaalitallilla olin kuulemma liian nuori hoitajaksi, enkä saanut edes tallin kilteintä hoitsuksi, sitten päädyin Yläkokkoon ja hoidan siellä shettiksiä :'D Jessi sopisi minulle, koska olen kuitenkin ratsastanut nelisen vuotta, ja of course minun lempi rotuni on shettis! Tykkään haastavista poneista, mutta kyllä joskus sitten kun yhteiset sävelet lähtee sujumaan, niin rauhalliset hetketkin ovat mieleeni. Pidän hoitamista rentona puuhana, ja hoitsuillani kisaan melko harvoin. Joskus tietenkin pienissä ja helpoissa luokissa.
Chappe on siis puhelias (uusia ihmisiä saattaa hiukan ujostella) ja tytöstä saakin eirttäin hyvän kaverin! Tyttöön on helppo tutustua, ja tämä vähät välittää kiusankappaleista, ja (no tää nyt ei oikeestaan kuulu tänne) jos jotkut teinipojat tulee kiusaamaan Chappe sanoo reippaasti että "Älkää jaksako! Tarviiko kiusata pienempiä? Keksikääpä siihen tekosyy!" Juuh... Mutta siis Chappe lyhyt blondi, joka tulee varmaan lopun ikäänsä ratsastamaan shettiksiksillä, mutta eipä se pahemmin tyttöä haittaa. Tallilla pitää huppareita, ja ruskeita ratsastushousuja. Tytöllä ei ole korvakoruja, eikä tämä tykkää pitää mitään koruja. Huom.. ei tule toimeen pissisten/lissujen tai muiden vastaavien kanssa. Chappe on avulias, reipas ja huippu iloinen! Luulisin että kirjoittaisin Jessille hoitomerkintöjä vähintään joka viikko, suurinpiirtein päivittäin tai jokatoinen päivä. Toimintaan osallistun enemmän kuin aktiivisesti (kaikki tunnit mitä tallilla on, Chappe on eka tai toka osallistuja, usko pois!). Maksut olen hoitanut aina ajoissa.
Newerra on todella kiva talli! Olen monta kertaa käynyt lueskelemassa Newen sivuja ja olen harkinnut pitkään kenen hoitajaksi haluan. Toinen jonka olisin halunnut olisi ollut Dongo, mutta Jessi meni edelle sen takia että pidän tammoista enemmän ja Jessi on vissiin nuorempi ja ehtisimme tutustua tamman kanssa ennen kun siitä henki jättää:D Mutta joo... Toivottavasti kelpaan Jessin hoitajaksi, tulevaisuudessa saattaisin majoittaa hevoseni Uljaan tänne:)
|
|
|
Post by April on Jan 28, 2014 23:33:08 GMT 2
Jeps tunnen toki sinut yläkokosta (: olenkin laittanut merkille että oot tosi aktiivinen siellä ja osallistut kaikkeen maholliseen hyvi : D hyvän vaikutelman susta saanu ehottomasti ( :
Ja jessi kuulostaa sulle hyvältä pieni ratsastaja ku oot vaiks se poni osaakin keksiä mitä jännempiä juttuja viel mut etteköhän te tuu toimeen (: Uljaanki otan mielellää talliin jos innostukses pysyy newessä homma on hyvä fiilis (: Ei muuta ku tervetuloo chappe!
|
|
Chappe
tuttu kasvo
Uljas, the best competition horse_pony <3<3<3
|
Post by Chappe on Jan 29, 2014 19:20:41 GMT 2
Olinkin näköjään joskus kauan sitten jo rekisteröitynyt tänne :D Teenkö itse Jessin päiviksen, vai teetkö sinä? :)
|
|
|
Post by April on Jan 29, 2014 21:58:39 GMT 2
Noni olit jo melkein neweläine ku tunnuski oli : D
Voit toki tehä sen jos haluut... mäki voin tehä mut menee varmaa ens viikolle ku kauheesti kaikkee ny irl... et jos on kova hinku hoitaa nii tee vaa ite : D
|
|
|
Post by Maria on Feb 2, 2014 16:48:39 GMT 2
Heippatirallaa! Haluaisin nyt alkaa hoitajaksi, mietin kauan että kenelle. Kuitenkin päätin, että Nala on varmasti se oikea. Mutta miksi juuri Nala? Sen luonne olisi passeli, tämmöiselle seikkailunhaluiselle ratsastajattarelle. Hevoskokemustahan on jo kertynyt kymmenisen vuotta, joten keltanokan käsiin ei neitokainen joutuisi. Vaikkei joka päivä meniskään niin kuin Strömsössä, jatkettaisiin silti uusin voimin vaikka seuraavana päivänä.
Maria, tuo platinanvaaleat hiukset omistava 16v tytsy, joka on aina käkättämässä ja kikattamassa. Maria on kuitenkin asiallinen hevosten kanssa eikä tee mitään hätiköityä (kaikkihan tekee joskus virheitä, mutta Maria yrittää parhaansa mukaan välttää niitä...). Maria on hevostellut jo 10 vuotta, joten kokemusta on paljon. Koulupuoli hoituu paremmin kuin esteet, mutta esteiden huumakin on mukava välillä kokea. Tyttö kulkee tallille yleensä joko skootterillaan tai bussilla, mikäli vanha romu (=skootteri) on jälleen kerran irtisanoa sopimuksensa...
Newerraan eksyin vahingossa, selaillessani nettiä ihan vain huvin vuoksi. Newe jotenkin sykähdytti, ja seuraavassa hetkessä olinkin jo naputtelemassa tätä hakemusta. Newe ei ole mikään virtuaalimaailman suurin talli, muttei tarvitsekaan olla. Pieni on kaunista, niin kuin sanotaan. Ja Newerra se vasta kaunista onkin! Aktiivisuustasoni on normiluokkaa, muutama tarina kuukaudessa, suurinpiirtein. Koska minua ei yksinkertaisesti ole siunattu piirtäjänlahjoilla, Nalan päikky täyttyisi eniten peruspitkistä tarinoista. Pidän virtuaalihevostelun mukavana harrastuksena, joten kirjoitan silloin kun inspaa enkä tee tästä pakkopullaa, sillä olen kokenut sen olevan järkevämpi vaihtoehto kuin yrittää joka toinen päivä vääntää jotain päiväkirjan täytteeksi...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 2, 2014 16:54:18 GMT 2
Heippatirallaa! Haluaisin nyt alkaa hoitajaksi, mietin kauan että kenelle. Kuitenkin päätin, että Nala on varmasti se oikea. Mutta miksi juuri Nala? Sen luonne olisi passeli, tämmöiselle seikkailunhaluiselle ratsastajattarelle. Hevoskokemustahan on jo kertynyt kymmenisen vuotta, joten keltanokan käsiin ei neitokainen joutuisi. Vaikkei joka päivä meniskään niin kuin Strömsössä, jatkettaisiin silti uusin voimin vaikka seuraavana päivänä. Maria, tuo platinanvaaleat hiukset omistava 16v tytsy, joka on aina käkättämässä ja kikattamassa. Maria on kuitenkin asiallinen hevosten kanssa eikä tee mitään hätiköityä (kaikkihan tekee joskus virheitä, mutta Maria yrittää parhaansa mukaan välttää niitä...). Maria on hevostellut jo 10 vuotta, joten kokemusta on paljon. Koulupuoli hoituu paremmin kuin esteet, mutta esteiden huumakin on mukava välillä kokea. Tyttö kulkee tallille yleensä joko skootterillaan tai bussilla, mikäli vanha romu (=skootteri) on jälleen kerran irtisanoa sopimuksensa... Newerraan eksyin vahingossa, selaillessani nettiä ihan vain huvin vuoksi. Newe jotenkin sykähdytti, ja seuraavassa hetkessä olinkin jo naputtelemassa tätä hakemusta. Newe ei ole mikään virtuaalimaailman suurin talli, muttei tarvitsekaan olla. Pieni on kaunista, niin kuin sanotaan. Ja Newerra se vasta kaunista onkin! Aktiivisuustasoni on normiluokkaa, muutama tarina kuukaudessa, suurinpiirtein. Koska minua ei yksinkertaisesti ole siunattu piirtäjänlahjoilla, Nalan päikky täyttyisi eniten peruspitkistä tarinoista. Pidän virtuaalihevostelun mukavana harrastuksena, joten kirjoitan silloin kun inspaa enkä tee tästä pakkopullaa, sillä olen kokenut sen olevan järkevämpi vaihtoehto kuin yrittää joka toinen päivä vääntää jotain päiväkirjan täytteeksi... Rekisteröidyin!
|
|
|
Post by April on Feb 3, 2014 0:20:19 GMT 2
Luulen, että kymmenellä vuodella pärjää hienosti Nalan kanssa : D Eihän se neiti nyt niin vaikee oo loppujen lopuks, kunhan vähän tutustuu ensin erikoista pintaa syvemmälle (: Joten siis eikun Tervetuloo vaan Maria Neween!
Aktiivisuus kuulostaa todenmukaiselta ja ensivaikutelman perusteella jään odottamaan suorastaan innolla ekaa hoitotarinaasi... Vaikutat hyvältä tarinoitsijalta, jolla riittää tekemistä Nalan kanssa
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 9, 2014 17:22:56 GMT 2
Böö! Olen 15v. tyttö nimeltä Moona ja haluaisin palavasti Adan hoitajaksi.
Moona on luonteeltaan reipas, kärsivällinen, ystävällinen ja huumorintajun omaava tyttö, jolla on kainaloihin asti yltävät tummanruskeat hiukset. Hiukset ovat yleensä auki, ponihännällä tai nutturalla. Tytöllä on suklaanruskeat silmät ja pituutta löytyy 165cm. Moona tykkää piirtää, lukea ja ratsastaa.
Miksi juuri Ada? Se vain jotenkin on niin, niin... hurmaava! Mietin pitkään, ottaisinko Jackin vai Adan, mutta Adaan päädyin. Se vain jotenkin tuntui oikealta. Luonnekkin vaikutti täydelliseltä, joten mikään ei pystynyt estämään hoitajaksi hakemista.
Entä sitten Newerra? Löysin tämän paikan nettiä selaillessa ja hullaannuin täysin! Huolellisesti tehdyt sivut, Aprilin omalaatuinen piirrustustaito... Ja vielä kirsikkana kakun päälle Ada. Olen meinannut hakea tänne monen monta kertaa, mutta nyt viimeinkin sen tein!
|
|