|
Post by Liisa on Mar 25, 2014 17:36:57 GMT 2
Olen Liisa,kavereiden kesken vain Lissu. Olen 14 vuotias ja olen ratsastanut ennen kuin olin 1 vuotias.Haluaisin niin kovasti hoitsuksi Bean.
Miksi juuri Bea?Bea tuntuu todella sopivalta minulle,ja olen aina rakastanut hevosia,ja olen hoitanut monella tallilla ennenkin.Bea on todella ihanan oloinen ja parhain koskaan näkemäni hevonen,siksi haluaisin juuri Bean.
Virtuaalihevostaustani. Olen hoitanut monella tallilla,mm. Palavakorvessa ja Silkkiturvassa,mutta on paljon muitakin talleja. Olen hyvä kirjoittamaan tarinoita ja keksisin niitä paljon,ainakin näin hienosta tallista ja hevosista keksisin varmaan luettavaa moneksi tunniksi!
Lissu on reipas ja iloinen koulutyttö,joka haluaa perustaa isona oman tallin. Lissulla on ruskeat pitkät hiukset,joissa on sinisiä raitoja,ja hän on 150 cm pitkä ja on peruspainoinen. Lissu harrastaa myös pianonsoittoa jossa on todella lahjakas. Lissu on saanut kaikista todistuksistaan arvosanaksi 10+,joten on ainakin todella hyvä koulussa ja ratsastuksessa. Lissun lempihoitohevoset ovat olleet Enni ja Some Silkkiturvasta,joka lopetti ja Palavakorvessa,jossa Lissu ei voinut enää ratsastaa,koska muutti pysyvästi toiselle paikkakunnalle.
Neweran toimintaan jaksan osallistua niin usein kun mahdollista,ja kuten aiemmin sanoinkin,tarinoistani saattaa riittää luettavaa moneksi tunniksi. Toivottavasti pääsisin hoitamaan Beaa ja hyvää kevättä sinulle April!
|
|
|
Post by April on Mar 25, 2014 17:59:54 GMT 2
Oonki odotellu, et millonkas Bea sais oman hoitajaehdokkaansa : D Jos vaan tamman hoitaminen kiinnostaa niin otan sinut mielelläni hoitajaksi (: Olet kovin pikkuinen ja Bea niin korkea, mutta toivottavasti keksit keinot päästä selkään asti : D
Eikun Tervetuloo vaan Lissu!
|
|
|
Post by Lissu on Mar 25, 2014 18:54:37 GMT 2
Kiitos!Bealla ei ilmeisesti oe vielä päiväkirjaa niin teenkö sen vai miten me teemme?
|
|
|
Post by April on Mar 26, 2014 1:57:57 GMT 2
Ohho, oonki unohtanu tehä sen : D Teen sen nytte nii pääset kirjottelee (:
edit // olitki tehny sen jo, joten eipä mitään (:
|
|
|
Post by Tinkku on Apr 1, 2014 15:05:49 GMT 2
Hei! Hakisin siis Amin hoitajaksi. Olen tutustunut virtuaalitallimaailmaan muutama vuosi sitten, oma talli on pystyssä ja hoitohevonen toiseltakin tallilta. Olen 13-v, pirteä ja hymyileväinen tyttö. Minulla on pitkät, vaaleanruskeat hiukset ja ruskeat silmät. Olen normaalipituinen ja painoinen, ratsastanut olen kuusi vuotta. Viihdyn parhaiten kookkaiden ja leveäselkäisten pollejen kyydissä; suosikkilajinani maastoilu. En viihdy neljän seinän, tai vaihtoehtoisesti neljän aidan sisällä, olen enemmänkin vaellusratsastaja. Joskus tulee innostus höylätä koulua ja esteitä. Pidän eniten maastoesteistä ja pellolla laukkaamisesta. Hoitaa voisin monipuolisesti, piirtäen, runoillen ja kirjoitellen. Haluaisin Amin sen ominaisuuksien vuoksi. Se on rakenteeltaan minulle ihanteellinen ja rodultaankin sopiva. Sitten vielä, maksatko sinä jotain hoitajapalkkaa jolla voi ostaa varusteita hepoille?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 2, 2014 14:04:24 GMT 2
Hoitajahaku
Jossu on 12-vuotias,hevos ja ponihullu. Jossu rakastaa paljon esteitä,joten siksi haluaisi hoitaa Kidiä. Jossu harrastaa tietysti ratsastusta mutta myös tanssia. Jossulle tärkeintä on hevosen hyvinvointi. Hän ei niinkään välitä,kuinka osaava hevonen on jne. Jossu on tosi ahkera hevosten kanssa. Mieluummin hän vaikka rehkisi aamutallissa kuin istuisi koulun penkillä. Jossu on ihan hyvä koulussa,vaikka ei aina jaksaisi opiskella. Jossun perheeseen kuuluu hänen isänsä ja äitinsä. Lisäksi hänen perheessään on 2 pikkuveljeä ja 2 koiraa. Joskus Jossulla menee hermot veljiensä kanssa. Jossun tunnistaa pitkistä vaaleista hiuksista. Tytöllä on myös siniset silmät ja hän pukeutuu usein tosi rennosti, esim huppariin ja kolitseihin. Jossu on aika lyhyt,ja hoikka.
Haluaisin hoitsuksi Kidin. Kid tykkää esteistä joten meillä tulisi varmasti olemaan hauskaa. Kidin luonne on ponimainen mutta minua se ei haittaa,haasteet ovat juuri hyviä. Kid on myös ihanan söpö pikkumussukka <3 Lupaisin hoitaa aktiivisesti ja hyvin Kidiä. Osallistuisin myös paljon toimintaan jne. Tämä on kolmas talli josta otan hoitsun,mutta uskon että aikaa on Kidille ja toimintaan osallistumiseen. Tarinoissani lupaan jännitystä,mutta normaaleja päiviäkin mahtuu joukkoon:)
|
|
|
Post by April on Apr 3, 2014 6:37:45 GMT 2
Jossulle, joka halajaa Kidin hoitajaksi niin sanon vaan et tervetuloo ja toivottavasti et menetä hei alkuun hermojas kidin temppujen suhteen : D se osaa olla aika ärsyttävä toisinaan... mut nii onnee matkaan sen kaa!
Tinkalle // Niin haluisin tietää et onks sul yhtään kokemusta nuorten hevosten kaa toimimisesta? Kun amillahan on nyt ratsastuskoulutus kesken, eikä siitä periaatteessa vielä saa itselleen ihan "perushoitsua" jonka kaa voi tehdä mitä vaan... ja noista virtuaalirahoista ja varusteista nii lueppas sivuja vähä tarkempaa nii sieltä löytyy ihan varmasti vastaus (: Mietin vielä hoitajuutta, kunhan vastailet tänne.
|
|
|
Post by Roosa on Apr 8, 2014 21:10:06 GMT 2
Olen Roosa, olen 10 vuotias ja pidän hevosista ja poneista. Halusin Dongon hotsuksi koska se oli niin hienon näköinen ja ei ollut paljoa muita vapaita hevosia ja poneja. Ulkonäöltäni minulla on pitkät ruskeathiukset. Olen kiltti ja en hermostu pienestä kuten jos minulle sanotaan leikillä jotain pahaa, en suutu sellaisesta. En ole aloittelija kylläkään, mutta ratsastaa osaan keskitasoisesti, siksi otan mielelläni ruunan hoitsuksi tai tamman. Dongo sopisi minulle siksi koska pidän ruunista ja tuollainen väri niinkuin Dongolla on minun lempivärini, ja koska Dongo on rauhallinen harjatessa pidän siksi siitä ja se sopisi minulle muutenkin. Kirjoittaisin mahdollisimman jokapäivä ja ilmoitan kyllä jos en voi hoitaa Dongoa, mutta yleensä voisin kyllä hoitaa.
|
|
|
Post by April on Apr 8, 2014 23:10:30 GMT 2
hmm... Ei täällä tarvitse kirjoittaa, kun kaksi kertaa kuukaudessa niin sekin riittää minusta ihan hyvin : D Tämähän on vain rento harrastus (: Mutta tosiaan voisin vielä odotella muutaman päivän, jos tulee joku toinen hoitajuudesta kiinnostunut. Laitan viestii tähän, kun päätän (:
|
|
|
Post by Roosa on Apr 9, 2014 16:07:49 GMT 2
Olen roosa, olen 12 vuotias tyttö joka pitää hevosista. Olen ratsastanut noin 2 vuotta ja 4 kuukautta. haluaisin Jessin hoitohevoseksi koska se on jääräpäinen ja minä tykkään jääräpäisistä poneista mutta itse en ole jääräpäinen. Luonteeltani olen, kiltti ja kiva toisille. En käytä meikkejä, niinkuin jotkut paljon isommat tyypit käyttävät. Olen hoitanut muutamilla talleilla, joten kokemusta löytyy. Olen ollut kylläkin vain yhdellä vr tallilla mutta loput on ollut sch talleja. Kirjoittaisin mahdollisimman jokapäivä täällä tallilla ja pitkiä jos keksin niitä tarinoita, että niistä tulisi pitkiä. Toivottavasti pääsisin Jessin hoitajaksi koska se on niin ihana ja nätti.
|
|
|
Post by April on Apr 9, 2014 17:34:15 GMT 2
Jessille mieluusti ottaisin vähän kokeneemman hoitajan, jonka kanssa poni voisi kehittyä. Ja ensimmäisessä haussasi sanoit, että pidät rauhallisista hevosista... Dongo voisi sopia sinulle minusta paremmin noin taitojesi puolesta. Eli tervetuloo vaan porukkaan ja hoitajaksi, jos Dongo ponski sulle kelpaa...? (:
ja niin joka päivä, ei edes joka viikko, tarvitse kirjoitella : D Kun en kuitenkaan ehdi kommentoida tarinoita joka päivä (enkä viikonloppusin) ja täällä on monta hoitajaa niin vähempi kirjoittelu on ihan jees (:
|
|
|
Post by satu on Apr 9, 2014 18:33:41 GMT 2
Minua kiinnostaisi kovasti tunkea Jessipalleron hoitajaksi! Tosiaan, sama Satu täällä huutelee rautiaan perään.
Sain idean pikkutamman hoitamiseen siitä, kun kiinnostaisi kokeilla virtuaalimaailmasta käsin tuota hevosen "eteenpäinviemistä", kyseisen lainen elämäntilanne tälläkin hetkellä IRL(: Ja olen huomannut, että pyörin jokapäivä+kokoajan täällä foorumilla, olisi siis hauska saada noihin tarinoihin lisää vipinää! Ja Jessi on niin hassu pieni poni... En usko että kovinkaan paljoa voin tammalla ratsastella, mutta se ei todellakaan ole minulle tärkeintä! Tykkään paljon kuitenkin maastakäsittelystä, ja olen aina halunnut tuollaisen minikokoisen söpöliinin <3 Luonteensakin suhteen Jessi olisi oikein passeli, vähän höpsö ja hullu persoona.
Ja jooh, tästä hakemuksesta tuli hieman kummallinen, koska olen täällä jo ennestään, en oikein tiedä mitä selittäisi itsestäni kun tiedätkin jo suuren osan :D
|
|
|
Post by April on Apr 9, 2014 21:22:17 GMT 2
Heti tuli vapaaehtoinen, kun mietin Jessin koulutusta tai, noh tapojen opettamista edes : D Eihän se mikään mahdoton tapaus ole, mutta joku sen kanssa voisi vähän treenata niin varmaan shetusta tulisi mukavampi käsitellä (: Se kaipaisi muutenkin jotain lisäaktiviteettia, energisenä ponina, tuntiponin homman kanssa...
Eli juu pääset Jessin hoitajaksi, mutta sillä ehdolla, että et yhdistäisi Leijan ja Jessin päikkyjä. Joudut kirjottamaan ehkä vähän erikseen kummastakin, mutta tämmösen ehdon nyt valitettavasti laitan tähän hoitajaksi pääsemiseen : D Pisteet voit kuitenkin laskea samaan kasaan mun puolesta
|
|
|
Post by satu on Apr 9, 2014 22:29:58 GMT 2
Jooh, onnistuuhan tuo :)
|
|
|
Post by Sansku on Apr 17, 2014 11:39:29 GMT 2
Saanko tuon Käpyn hoitsuksi?Ja missä voi tehdä sen jutun että kertoo minkä näköinen on? Kiitusta jos vastaat :)
|
|