|
Post by April on Feb 9, 2014 17:35:06 GMT 2
Nonni, nyt sitten teit haunkin! : D Ja täassä vaiheessa mun pitää heti sanoo, et Aada on tiineenä ja sen varsa tod.näk. syntyy ens viikonloppuna... Tämmönen pikku suprise! : D Mut jos haluut tamman kaa puuhastella ja sen varsan kanssa, kunnes varsa vierotetaan? tämä käy kyllä mulle (:
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 9, 2014 17:54:59 GMT 2
Voi kun kiva uutinen! Tottakai voin puuhastella varsinkin kanssa:-)
|
|
|
Post by April on Feb 10, 2014 18:39:14 GMT 2
Nonni, kiva homma (:
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 12, 2014 22:14:07 GMT 2
Ruudun takaa olen -99 tyttö, joka on ollut tauolla virtuaalitalleista. Olen käynyt aiemmin Kupariomenassa, piirretyllä islanninhevostallilla, joka jäi ’’hiljaiseloon’’. Olen kuitenkin jatkanut kirjoittamista ja etsinyt aktiivisesti uutta tallia jonne mennä pyörimään.
Lindea on 15-vuotias innokas tekemään ja touhuamaan. Hän on aktiivinen hevosihminen, joka pärjää koulussa omine tapoineen. Hän on 157cm pitkä ja hieman hoikahko, mutta muotoja löytyy. Hänellä on pitkät tummat hiukset joilla vaalea liukuväri. Silmät ovat tumman sinertävät. Ratsastamista hän on harrastanut 6-vuotta, lähinnä perustaitoja ja koittaa nyt hakea tuntumaa esteillä ja itsenäisessä ratsastuksessa. Putoamista tai nopeutta hän ei pelkää. Hänen intohimonsa on piirtäminen ja ratsastus.
Miksi juuri Jack hoitsuksi ? Jack vaikuttaa juuri sellaiselta hevoselta joka soveltuu hahmolleni sekä itseni kannalta hyvin. Olen aina unelmoinut tinkeristä, joilla olen itse kerran ratsastanut. Suuri hevonen kuuntelemassa apuja, mm… Varmasti sellaisen olennon kanssa kuten Jackin kanssa pääsisi touhuamaan aktiivisesti kaikkea toimintaa mitä on saatavilla. Oikealta se tuntuu !
|
|
|
Post by April on Feb 13, 2014 14:53:06 GMT 2
Hienoo, et Jackin saa nyt hoitajan! Ruuna onkin niin ihana paijattava, että parempaa saa etsiä : D Eli tervetuloo vaan Lindea ja kiva, et Neween tykästyit ja päädyit tänne (:
|
|
|
Post by Sofia on Feb 17, 2014 12:27:05 GMT 2
Heippa!
Olen pian -00 vuotias tyttö, joka on etsinyt kivaa hoitoheppaa jo kauemminkin. Virtuaalitalleilla olen pyörinyt paljon ja on minulla muutamia hoitsujakin ollut. Sellainen aktiivinen ja kunnollinen hoitoponi minulla on ollut 3 kertaa. Ensimmäisellä ja kolmannella kerralla hoitsuni myytiin ja toisella kerralla talli oli todella epäaktiivinen. Siitä on nyt muutama kuukausi ja siitä asti olen etsinyt aktiivista ja kotoisaa tallia, josta löytäisin itselleni sopivan heppakaverin. Nyt vihdoin löytyi, nimittäin Dongo! Olen todella innokas kirjoittamaan, joten olisin hyvin aktiivinen ja viikossa tulee yleensä vähintään kaksi hoitomerkintää.
Sofia on pian 15 vuotta täyttävä tyttö. Hänellä on tummanruskeat, suorat hiukset. Ruskeita silmiä korostaa tuuheat tummat ripset. Sofialla on ollut elämänsä aikana yksi oma hevonen, jonka hän menetti kaksi vuotta sitten, koska heppa oli vanha ja selkä oli huonossa kunnossa. Menetys oli Sofialle suuri ja sen jälkeen hevostelu jäikin joksikin aikaa tauolle, kunnes Sofia alkoi etsiä hoitoponia aktiivisesti. Hevosten parissa Sofia on ollut koko elämänsä. Ensimmäisen kerran hän kapusi hevosen selkään ollessaan 3 vuotias. Sofia on luonteeltaan todella huumorintajuinen, ehkä vähän liiankin.. Hevosten kanssa Sofia käyttäytyy aina asiallisesti ja huolellisesti.
Entä miksikö haluaisin hoitoponikseni juuri Dongon? No ensinnäkin ihastuin Dongoon heti ensimmäisenä, koska vuonohevoset ovat aina olleet lähellä sydäntä. Dongon luonnekkin sopisi minun makuuni aivan täydellisesti, sillä olen etsinyt vähän haasteellisempaa ponia ja Dongo olisi juuri sellainen, ei minulle liian vaikea, vaan juuri sopiva! Kaiken lisäksi minäkin tykkään mennä tosi kovaa maastossa ja Dongo näytti luonteesta päätellen olevan samaa mieltä.. Toisin sanoen, tämä sydänten murskaaja poni on juuri sellainen, jota olen etsinyt!
No eiköhän tässä tullutkin kaikki tärkein, toivon todella pääseväni mukaan Newerran tallipoppooseen :3
|
|
|
Post by April on Feb 17, 2014 16:20:28 GMT 2
Toki pääset osaksi porukkaa! Ja Dongo tarviikin itselleen mukavaa hoitajaa ja plussaa ehdottomasti jos ei pelota reippaampikaan meno metsässä : D jään mielenkiinnolla odottelemaan hoitotarinoita :)
|
|
|
Post by Bea on Mar 6, 2014 15:32:33 GMT 2
Haetaanko Adalle hoitajaa? Hän näyttäisi olevan vapaana, mutta silti täällä on joku hakenut? :) (kirjoitan hakemuksen sitten vastauksen saatuani :D)
|
|
|
Post by April on Mar 6, 2014 16:28:18 GMT 2
Juu kyllä Ada on vapaana (: Sille haettiin, mutta ekaa tarinaa ei tullut kahden viikon sisään, joten Ada meni uudestaan hakuun. Raaka peli, mutta sllä mennään että nopeet syö hitaat : D
Laita vaan hakemusta tuleen, jos kiinnostaa (: Adan varsaahan ollaankin jo vieroittamassa, joten voisit hoitaa ihan ilman varsoja ja kommervenkkejä :D Ja mammamahan pois laihdustus voikin olla kunnon urakka seuraavalle hoitajalle... ;D
|
|
|
Post by Beata-Maria (Bea) on Mar 8, 2014 12:42:20 GMT 2
Heipähei! Täällä kirjoittelee Beata-Maria Virtanen, Beata tai Bea näin lyhyesti. Jos totta puhutaan, älä koskaan sano minua Beata-Mariaksi, okei? Kaverit minua kutsuvat Marsuksi, mutta Bea on yleisin haukkumanimeni. Olen 14-vuotias, siniset silmät ja ruskeat hiukset omistava tyttö, ja pituutta löytyy sellaiset 164cm. Ja silmälasit, ne ovat tärkeät. Saatan olla hieman arka vihaisten hevosten kanssa, enkä ole mikään huippuratsastajakaan. Taukoa hevostelusta minulla on ollut yhteensä puolisen vuotta, sillä laskettelussa vammautunut polvi on pitänyt leikata, ja lääkärit kielsivät kaiken liikunnan. Nyt pystyn taas käymään tallilla, joten ajattelin pyytää hoitsua jonka kanssa pääsisin touhuamaan. Yhteensä olen ratsastanut neljä vuotta, mutta se riittää siihen että osaan hypätä 70cm esteitä ja mennä koulua noin HeC-B tasolla.
Ada. Miksi juuri Ada? Ada sen takia, että se on ihana. Se on kiltti ja mukava tammaneiti, joka varmasti antaisi minun käsitellä sitä, vaikka saatankin ensalkuun olla hieman epävarma. Minua on aina kiehtonut ihan perus tuntihevoset, jaksan aina hämmästyä kuinka paljon ne sietävät ja jaksavat. Sellaista taitoa ei ole monilla hevosilla.
|
|
|
Post by Alex on Mar 9, 2014 12:00:40 GMT 2
Heipparallaa!
Ruudun takana istuu 19- vuotias poika nimeltään Alex. Alex on reipas ja sosiaalinen, hän on ollut hevosten kanssaa tekemisissä rattaista saakka. Alex on ravi-immeinen henkeen ja vereen, mutta tykkää ratsastella aina välillä. Alex omistaa vaaleat hiukset, jotka sojottavat joka suuntaan, sekä siniset silmät.
Lorelei, se on se joka natsaa. Kiinnostuin heti, ja sillä voi ajaakin.... :) (Ainut vaan, että mites tuo ikä, kun näyttää olleen syntynyt 2013?)
Yrittäisin kirjoittaa ainakin pari kertaa viikossa. Toimintaan osallistuisin mielelläni.
Tää on kyllä aika lyhyt haku, mutta... Vastaustasi odottaen Alex
|
|
|
Post by April on Mar 11, 2014 15:51:53 GMT 2
Moikka, kummallekin Bea ja Alex (:
Bealle minulla onkin jo vastaus, että Tervetuloa vaan Adan hoitajaksi! Kivaa, että meijän kiltti neitikin sai oman rapsuttajan : D Mutta tosiaan Leijan hoitamista pitää vielä kysellä Sadulta, jonka yksäri tamma siis on.
Eli laitan sulle Alex vastauksen tänne, kun oon saanu vastauksen Sadulta (:
|
|
|
Post by April on Mar 12, 2014 17:36:19 GMT 2
Juu pääset Alex Leijan hoitajaksi, että tervetuloo vaan! (:
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 14, 2014 20:18:02 GMT 2
Moi!
Mindalyalle hoitajaksi hakisi pirteä ja huumorintajuinen, viisitoistakesäinen tytsy nimeltä Lyydia, tutuille Lyydi.
Virtuaalihevostaustaa löytyy parin vuoden takaa, muutamia omia talleja + hevosiakin on ollut (tällä hetkellä yksi talli puoliomistuksessa ja kaksi hevosta).
Ihastuin hevoskandidaateista Nalaan, sillä se muistutti huomattavasti irl-lempihevostani, herkkää oldenburgtammaa.
Nalan päikky täyttyisi vähintään kerran viikossa, riippuen elämäntilanteestani. Kuviakin tulisi, miksei videoitakin! Minulla on tällähetkellä myös piirtopöytä (joka on rikki) joten piirrän hiirellä taikka sitten perinteisesti kynillä paperille, eniten pidän kuitenkin jälkimmäisestä.
Hahmoni, 15-vuotias reilusti luonnetta omaava, kipakka blondi Lyydia, tutuille Lyydi tai Lytskia. Tytön löytää sieltä useimmiten sieltä missä tapahtuu, ja jos missään ei tapahdu mitään, Lyydi pistää tuulemaan. Ratsastuskokemusta Lyydialta löytyy liki yhdeksän vuoden takaa, tasoltaan tyttö on noin HeA, RE 100cm. Kisattukin on, enimmäkseen pienemmissä seurakisoissa, mutta aluelupakin löytyy.
Ruudun takana istuu syksyllä kasiluokalle menevä, blondi tyttönen. Ratsastusta on tullut harrastettua jo 8 vuotta, ja oma hevonenkin tätä nykyä löytyy.
Melko lyhyt tästä kyllä kieltämättä tuli :/ Mutta toiveikkaana odotellen, Lyydia.
|
|
|
Post by April on Mar 16, 2014 20:29:34 GMT 2
Kuulostat kyl tosi tosi hyvälle hoitajalle Nalalle :) osaamiseskin on korkeella ja uskon et ystävystyt Nalan kanssa nopeesti... tervetuloo vaan siis Lyydia! :)
|
|