|
Post by April on Mar 9, 2013 21:56:09 GMT 2
Tervetuloa porukkaan vaan Cinie! (: Ja kiva, että joku uskaltautuu hakemaan Killenille hoitajaksi :D Poni, kun on oikea jääräpää ja tuholainen niin siinä riittääkin yhdelle tytölle haastetta... Mutta juu esittelysi kuulosti tosi hyvältä ja luulen, että löydät temperamenttisena ja päättäväisenä tyttönä Killen kanssa kyllä saman sävelen :D
Laita minulle yksityisviestillä henkilökuvauksesi ja saat sitten infoviestin.
|
|
|
Post by SuviLinda on Mar 17, 2013 23:34:41 GMT 2
Ei minulla mennytkään kovin pitkää aikaa, kun tänne saavuin tarkemmin tutkimaan ;) Minulla on siis kaksi virtuaalihahmoa, niin laitan kaksi hakua samaan viestiin. Huom, valitse näistä toinen, molempia hevosia en ala hoitamaan (ainakaan vielä).
Suvi tahtoisi hoitaa Lunaa. Suvi on 14 vuotias opiimishaluinen ja elämäniloinen tyttö. Hän on aloittanut hevostelun tänä vuonna, mutta hyppää jo 70 senttistä ja hallitsee pohkeenväistöt (nopea edistys johtuu yksinkertaisesti siitä, että estevalmennuksen järjestäjä päätti että hyppään noin korkeaa). Suvi haaveilee hevosten koukutuksesta, ja pääseekin sitä opettelemaan Pajupuron tallilla Lindan kanssa. Luna kuulostaa kivalta hoidettavalta, enhän minä sillä voisi lainkaan ratsastaa, koska olen lähes 170 senttinen ja jalkani ovat suhteettoman pitkät, mutta ohjasajon kautta voisin opettaa Lunan ajolle, juoksuttaa sitä jne... Idearikas pääkoppa keksii vaikka mitä ponuagilitystä uittamiseen.
Linda haluaisi hoitaa Sheriä. Linda opettelee koulutusta ja omistaa tallin. Hän siis pärjää hevosen kuin hevosen kanssa. Hän on jo aikuinen nainen, ja hoitaa myös Peikkojien tilalla. Sheri kuulostaa haastavalta tapaukselta, Linda varmasti pitäisi vaihtelusta.
IRL minäni on tuo Suvi, joka ei ole tallilla käynyt juuri lainkaan, vaikka kirjoja on tullut kulutettua. Mieluummin hoitaisin Lunaa :) Hoitamassa kävisin kerran pari viikossa, riippuu kiireistäni ja muiden tallien jutuista:) Mutta ainakin olen aktiivinen ja taitava piirtämään, Pajupuroon päivitän omaan galleriaani Hoitajien kulmaus -alueelle kuvia muilta talleilta ehkä jo maanamtaina :)
Toivottavasti jompi kumpi tärppää :)
|
|
|
Post by April on Mar 18, 2013 10:09:03 GMT 2
Tuo Suvi kuulosti mukavalta tyttöseltä ja olisi kiva, jos Luna saisi hoitajan itselleen (: Joten jos se käy sinulle niin tervetuloa Suvina hoitajaporukkaan!
Laita minulle yksityisviestillä henkilökuvauksesi ja saat sitten infoviestin.
|
|
|
Post by Annika on Mar 26, 2013 13:32:44 GMT 2
♥ Rakkautta ensi silmäyksellä ♥
Hei, minulle on käynyt todella köpelösti sillä olen rakastunut. Ai kehenkö, no ihastukseni kohteet ovat Carniwal Pico ja Saknar Ljus. Molemmat ovat yli söpöjä ja ihania poneja. Tahtoisin hoitaa kumpaakin mutta voin hoitaa ainoastaan yhtä, mutta en pysty valitsemaan näiden kahden ponin väliltä jote toivoisin että April sinä voisit päättä kumpi poni sopisi minulle paremmin hoitopolleksi.
Olen siis 14 kesäinen 137cm:seksi jämähtänyt nuori joka rakastaa hevosia ja ratsastusta. Luonteeltani olen ystävällinen ja muidenkanssa toimeen tuleva sosiaalinen tyttö joka on varustettu suuresti huumorintajulla. En pelkää puhua uusille ihmisille tai mennä kysymään apua jos en jotakin asiaa osaa. Saatan olla joissakin tilanteissa hyvin jääräpäinen mutta olen kuitenkin ihan mukava.
Piko sopisi minulle luonteensa takia. Rakastan mukavia ja sosiaalisia poneja joilta kuitenkin löytyy hiukan jääräpäisyyttä tai vastaavaa joka saisi pollesta haastavamman. Piko ei olisi myöskään liian suuri eikä ihan liian pienikään ratsu minulle juuri sellainen sopiva pikku karvapallo.
Lunan hoitajaksi tahdon aika lailla samoista syistä kuin Pikonkin mutta toki ponien välillä on eroakin. Ihastuin Lunaan jo heti ensi silmäyksellä tosin niin voisin sanoa Pikostakin mutta siis Luna on mukava ehkä hiukan ylipirteä tapaus mutta silti niin suloinen ja ihana poni. Lunakaan ei olisi mikään aivan liian pieni poni minulle ja se olisi myöskin sellainen hiukan "haastavampi" tapaus.
Jos pääsisin Lunan tai Pikon hoitajaksi olisin aktiivinen ja osallistuisin aktiivisesti myös Newerran toimintaan ja kävisin niin tunneilla kuin kursseillakin. Minun kokemukseni virtuaalitalleilusta on aika laaja, olen hoitanut niin kuvallisilla talleilla kuin piirretyilläkin talleilla kolmen vuoden ajan ja olen myös omistanut omia hevosia muutaman tässä kolmen vuoden aikana.
♥:llä Annika
|
|
|
Post by Kaisu on Mar 26, 2013 16:01:35 GMT 2
Hei, jos Annika haluaa mieluummin Lunan, voi hän Lunaa hoitaa. Hän olisi sille sopivaa kokoa, ja minulla on aikaa niin vähän oman tallin lisäksi. Periaatteessa kierrän tallilta tallille ja kokeilen mikä tuntuu parhaalta, ja Luna ei kuitenkaan ole minulle täydellinen hoitsu. April, ymmärrät varmaan, että jos tarkoitukseni on hoitaa tallini lisäksi vain yhdellä tallilla vain yhtä hevosta, se talli ei ole Newerra. Mutta piirrän sulle tuntilaisia:)Ja jään tänne pyörimään kyllä. Mutta nyt kiireideni takia voin antaaLunan jollekin muulle. Mieli muuttuu.
|
|
|
Post by April on Mar 26, 2013 19:58:33 GMT 2
Ookei eli Suvi luopuu Lunan hoitajuudesta, joten Annika kumman shetun haluat? Lunan vai Pikon? Päätös on sinun (:
|
|
|
Post by Annika on Mar 26, 2013 20:17:19 GMT 2
Päätös oli vaikea mutta siis haluaisin hoitaa *Rumpujen pärinää*... Pikoa! ;)
|
|
|
Post by April on Mar 27, 2013 20:53:33 GMT 2
Jeps voit hoitaa Pikoa kyllä (: Laita minulle yksäriviestillä henkilöesittelysi ja saat sitten vastauksena hoitajien infoviestin.
|
|
|
Post by Agnes on Mar 28, 2013 20:25:21 GMT 2
Moikka! (:
Agnes siis täällä taas hakisi hoitajaksi, tällä kertaa Bobille. Sheri ei vain ollut se oikea.
Kuka? Agnes on elämäniloinen, 14-vuotias kasvuhäiriöstä kärsivä ponityttö. Pituutta onkin siksi vain 134cm. Pienestä koostaan huolimatta Agnes osaa käsitellä hankaliakin hevosia. Omistaa alaselkään asti ylettyvät mustat hiukset, jonka otsatukka on räväkkään pinkki. Nämä pitkät hiukset ovat yleensä nutturalla taikka sitten auki. Enemmänkin puskaratsastaja kuin kisahullu, mutta eivät pienet kisat silloin tällöin pahaa tee.
Miksi The Bombay? Bobi vaikutti mukavalta ponilta, johon olisi jännittävää tutustua tarkemminkin.
Hoitamassa kävisin 1-4 kertaa viikossa.
Hyvää kevättä kaikille terkuin Agnes.
|
|
|
Post by April on Mar 29, 2013 16:13:05 GMT 2
Joo pääset hoitamaan Bobia. Esittelysi minulla onkin ja taukotuvan salari sinulla on (: Jään venailemaan siis ekaa tarinaasi Agnes (:
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 6, 2013 10:40:02 GMT 2
Eli siis. Olen Banku ja virtuaalitalleista on kokemusta. Olen eloisa, hauska ja hieman ujo. Minulla on pitkät vaaleat hiukset. Olen noin 150cm pitkä 12v. tyttö. Sheyanne HAS olisi ihana! Se sopisi minulle kuin nenä päähän! Olen hoitanut IRL ja URL maailmassa monenlaisia hevosia ja kokemusta löytyy 6 vuotta. Osaan käsitellä hevosta kuin hevosta. Päiväkirjan kirjoitan ainakin 4 kertaa viikossa. Riippuu tietysti onko minulla tulossa esim. kokeita. Yritän siitä huolimatta kirjoitella todella paljon päikkyyn.
|
|
|
Post by April on Apr 6, 2013 22:46:32 GMT 2
Senni ansaitseekin saada nyt itselleen hoitajan, kun poni on aloittanut hyvin tuntiuransa ja käöyttäytynyt moitteetta. Enkä kyllä vaadi mitään viikoittaista kijoitteluakaan, että ihan rennosti voit Senniä hoidella (: Tervetuloa vaan porukkaan siis Bansku!
Laita mulle yksärillä henkilökuvauksesi ja saat infoviestin sitten.
|
|
|
Post by Paulina on Apr 16, 2013 15:25:03 GMT 2
~ Millainen on virtuaaliminäsi? -Olen n. 130 cm pitkä, ruskeahiuksinen ja laiha tyttö. Pauksi monet minua kutsutaan, vaikka oikeasti nimeni on Paulina. Tykkään poneista, kaikenlaisista, mutta haastavat ovat aina olleet lähellä sydäntäni. Poneista pidän enemmän kuin hevosista pienen kokoni vuoksi ~ Minkälainen on virtuaalihevoskokemuksesi/taustasi? -Olen tällä hetkellä hoitajana neljällä URL-ponilla ja vuokraan näillä näkymin yhtä. ~ Miksi juuri kyseinen hevonen/poni sopisi sinulle? -Kyseessä on pienikokoinen shettistamma, joka osaa käyttäytyä, vaikkei kuitenkaan täydellisesti(-mutta uteliaisuudellehan ei mitään mahda!). Ratsuna reippaasti etenevä pikkutamma tuntuu oikein isnpiroivalta kohteelta hoitaa. ~ Miten aktiivisesti uskoisit osallistuvasi toimintaan foorumilla? -Mahdollisuuksien mukaan huomioiden IRL kiireet ja muiden hoitsujeni hoidon. Kuitenkin inspiraation iskiessä jopa kaksi kertaa viikossa, vähemmällä inspiraatiolla joko pari kertaa kuussa tai hieman useammin. Hoitotarinoihin yritän myös kuvia sisällyttää.
|
|
|
Post by April on Apr 16, 2013 23:24:33 GMT 2
Haet ilmeisesti hoitajaksi Lunalle...? Kun et maininnut kenenkään ponini nimeä tekstissä, mutta tuostahan sen nyt voi jo päätelläkin : D No mutta epä muuta kun tervetuloa vaan porukkaan Paulina! (:
Laita mulle yksärillä henkilökuvauksesi niin saat sitten hoitajainfo_viestin (:
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 23, 2013 16:36:28 GMT 2
Jostain syystä en saa yksäriä lähetettyä, väittää ettei April nimistä henkilöä ole
|
|