|
Post by April on Oct 7, 2012 18:15:12 GMT 2
Newerran hevoset hakevat hoitajia
päivitelty: 1.4.-13Jos olet löytänyt Newerran sivuilta kiinnostavan hevosen tai ponin ja mielit sitä hoidokiksesi niin olet oikeassa paikassa (: ➤ Ihan ensimmäiseksi kannattaa käydä tuolla ---> *CLICK* ja lukea tärkeää tietoa hoitajatoiminnastamme. ➤ Lista hoitajaa hakevista hevosista ja poneista: Newforestinponi ruuna The Bombay hoitajana: AgnesShetlanninponi ruuna Carniwal Pico hoitajana: AnnikaLewitzer ruuna Nitty Gritty Freak hoitajana: CinieTilastoponi tamma GeminiSuomenhevos ruuna Karmanpoikahoitajana: LatteTinker ruuna Skippin U CodyStarRisteytysponi ruuna Mr. Roxley hoitajana: Soffi Ylämaanponi tamma Sheyanne HASArabiristeytys tamma Second ChanceRisteytyshevos ruuna VarjokuvaShetlanninponi tamma Saknar Ljus➤ Hoitohevospyyntö voi olla millaisessa muodossa vain haluat, mutta siitä tulee löytyä seuraaviin kysymyksiin vastaukset: ~ Millainen on virtuaaliminäsi? ~ Minkälainen on virtuaalihevoskokemuksesi/taustasi? ~ Miksi juuri kyseinen hevonen/poni sopisi sinulle? ~ Miten aktiivisesti uskoisit osallistuvasi toimintaan foorumilla? Panosta hakemukseen, sillä siinä annat itsestäsi ensivaikutelman ja sillä edustat itseäsi, jos haluamallesi hoidokille on monta hoitohakemusta, joista valitaan. ➤ Kun olet tehnyt ja lähettänyt hoitajahakemuksesi tähän topiciin odota, että April vastaa siihen. Jos hyväksyn hakemuksen pääset hoitajaksi. Yleensä ensimmäinen hakija otetaan hoitajaksi, jos hoitohakemuksessa on löydettävissä kaikki tarpeellinen tieto. Mutta jos hevoselle/ponille tulee monta hakemusta niin valitaan niistä sopivin. Kun olet saanut vastauksen sinun pitää kirjoittaa itsestäsi henkilökuvaus, joka lisätään Newerran sivuille. Lähetä henkilökuvauksesi Aprilille yksityisviestillä täällä foorumilla. Kun olet lähettänyt viestin saat seuraavaksi yksityisviestillä hoitajien infoviestin. Siinä saat muunmuassa taukotuvan salasanan ja muuta tärkeää tietoa (: Muistakaahan, että haluaisin saada ensimmäisen hoitomerkinnän kolmen viikon sisään hoitajaksi hyväksymisestä...♥:llä April
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 17, 2012 16:43:19 GMT 2
Heissan! Newerran mainoksen näin, ja lähemmän tutustumisen jälkeen aloin tuntea kutsumusta hoitamiseen... Eikun siis hakemusta rustailemaan!
Kuka, mitä, täh?
Virtuaalinen minäni on 16-vuotias, kantaa oikeana nimenään Lauraa, mutta tunnetaan paremmin Lattena. Olen yleensä melko avoin ja helposti lähestyttävä, ja reipasta juttuseuraa. Hevostelu on muodostunut yhdeksässä vuodessa tärkeäksi osaksi elämääni, ja näiden karvakorvien kanssa olen yleensä rento, mutta osaan tarvittaessa näyttää kaapin paikan.
Ok, no kenet tahtoisit..?
Newerran hevoskatraasta haluaisin hoitohevosekseni Kamun. Ruuna ihastutti niin ulkonäöllään kuin luonteellaan, ja rauhallinen suomenjuntti on vain jotenkin minun juttuni! Uskoisin sopivani Kamulle, sillä en tavoittele kilpailutaivaan kirkkaimpien tähtien joukkoon, vaan minulle riittää pelkkä ystävällinen, lämmin hönkäisy niskassa kirpeänä talvi-iltana, ja mukava maastolenkki kesän kuumimpana hetkenä. Osaan myös näyttää hitusen tahmeammalle hevoselle, miten mennään ja mihin suuntaan.
Niin, sitä sun taustaa vielä?
Virtuaalimaailman löysin vuoden 2011 alussa, ja hommasin hoitohevosen itselleni ratsastuskoululta. Onhan sitä oma tallikin joskus ollut, mutta se menetti kiinnostuksensa melko nopeasti. Muutama kisahevonen löytyy, joilla KRJ:ssa käydään silloin tällöin, mutta olen enemmän tarina porukkaa. Hoitohevosia on löytynyt viitisen kappaletta, osa lähtenyt pois milloin mistäkin. Kokemusta ei siis hirveämmin ole, verratessa melkein kymmenettä vuottaan eteenpäin puskeviin harrastajiin.
Muuta onko?
Uskoisin pystyväni olemaan hyvinkin aktiivinen, ja pyrin siihen kolmeen tarinaan kuussa parhaani mukaan.
|
|
|
Post by April on Oct 17, 2012 20:07:25 GMT 2
Esittelysi kuulosti aivan mainiolta ja sopisit hyvin Kamulle hoitajaksi (: Tervetuloa siis vaan joukkoon Latte (: Voit alkaa kirjoittelemaan Kamun päiväkirjaan vaikka heti, jos innostusta on :D
Lähetä minulle tosiaan henkilökuvauksesi yksityisviestillä, niin lisäilen sinut sitten sivuille. Ja saat sen infoviestin myös.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 10, 2012 17:40:30 GMT 2
Hellurei ja hellät tunteet!
Ikuinen haaveni on aina ollut ihana hoitoponi. Newerrasta sellaisen löytää kädenkäänteessä ja siksipä The Bombay kuulosti juuri niin ihanalta kuin olen halunnutkin unelmieni hoitoponin olevan. Esteintoilija, kuten minäkin. Sopisimme toisillemme luonteeltamme lähes täydellisesti!
Newarra on hieno, oikea mahdollisuuksien pesäke. Täällä on sitä oikeaa ratsastuskoulumeininkiä, jonka vuoksi tänne haluankin hoitajaksi, ja se olisi hauskaa puuhaa kun turhaa stressiä ei tarvitse ottaa.
Mä oon tällänen tavallinen tytöntöllykkä. Sopisin hoitajan tehtävään, koska minulla on innostusta pikseliponeja kohtaan, ja aikaakin on. Tässä tälläne minihakemus ;)
Terkuin, Carkki
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 10, 2012 17:41:54 GMT 2
Hellurei ja hellät tunteet!
Ikuinen haaveni on aina ollut ihana hoitoponi. Newerrasta sellaisen löytää kädenkäänteessä ja siksipä The Bombay kuulosti juuri niin ihanalta kuin olen halunnutkin unelmieni hoitoponin olevan. Esteintoilija, kuten minäkin. Sopisimme toisillemme luonteeltamme lähes täydellisesti! Bobi on myös ihanan söpö ja tietenkin sitä olisi kiva hoitaa.
Newarra on hieno, oikea mahdollisuuksien pesäke. Täällä on sitä oikeaa ratsastuskoulumeininkiä, jonka vuoksi tänne haluankin hoitajaksi, ja se olisi hauskaa puuhaa kun turhaa stressiä ei tarvitse ottaa.
Mä oon tällänen tavallinen tytöntöllykkä. Sopisin hoitajan tehtävään, koska minulla on innostusta pikseliponeja kohtaan, ja aikaakin on. Tässä tälläne minihakemus ;)
Terkuin, Carkki
|
|
|
Post by April on Nov 10, 2012 18:05:19 GMT 2
Viesti näköjään tullut vahingossa kaksi kertaa : D no mutta ei se mitään, nimittäin olet oikein tervetullut Bobin hoitajaksi! Ja mukavaa, jos luulet, että sinulla on tosiaan aikaa ja innostusta tähän (:
Lähetä minulle henkilökuvauksesi yksityisviestillä, niin lisäilen sinut sitten sivuille. Ja saat infoviestin sitten myöskin, kun olet lähettänyt henkilökuvauksen.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 15, 2012 20:40:49 GMT 2
Virtuaaliminäni on tuota... Siihen tarvittaisiin aivan liikaa tekstiä, jos aivan yksityiskohtaisesti kerrottaisiin... No kuitenkin. Virtuaaliminäni on nuori, yksitoista vuotias shetlanninponien ehdoton kannattaja. Tytön nimi on Nelly, ja hän on suhteellisen mukava ja joka tallin ilopilleri. Nelly on ponin selässä kuitenkin napakka, eikä päästä poneja vähällä. Nelly rakastaa pitkiä maastoretkiä, ja rentoa köpöttelyä, ja rakastaa shettiksiä ylikaiken!
Virtuaalikokemukseni pyörii siinnä neljän vuoden välillä. Muutaman kerran oma tallikin, mutta jotenkin se ei ollut ihan oma juttu. Hoitanut olen melkein kolme vuotta, vähän eri tyyppisillä talleilla, useimmat olleet puskatalleja.
Hoitoponi taisi tulla jo aika selväksi, mutta varmuuden vuoksi, Saknar Ljus kuulostaa mitä loistavimmalta ponilta Poni vaikutti oikein ihanalta ja sen suloinen, shettismäisen eloisa luonne ihastutti melkein heti! Melkeinpä täysosuma verrattuna siihen, että jo pitkään hoitoshettistä etsineenä löysin jopa vapaan yksilön!
Aktiivisesti täällä pyörisin varmaan muutamia kertoja viikossa, jotain 3-5 kertaa, jos ei ole mitään kovin kummoista, kuten joulu tms.
|
|
|
Post by April on Dec 16, 2012 13:45:11 GMT 2
Noniin pääsin juuri lomilta kotiin ja ihanaa saada huomata, että tänne on tullut uusi kiinnostunut hoitaja hakemaan hoitsua (: Ja kyllä vain saat ilomielin alkaa hoitaa Lunaa Nelly! Ja tuo aktiivisuutesi tallin suhteen kuulostaa tosi hyvältä, jes! Paitsi tietysti näin joulun alla ymmärrän hyvin kiireet
Laita minulle yksityisviestillä henkilökuvauksesi ja saat sitten infoviestin (:
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 10, 2013 15:47:25 GMT 2
Moikka!
Coudin hoitajan pesti kiinnostaisi minua, koska olen aika ujo ja hiljainen tyyppi, joten rauhallisen ja kiltin hevosen kanssa puuhailu ei olisi pahitteeksi. Vaikka olenkin aika ujo ja omiin maailmoihini uppoutuva, on minulla pari parasta kaveria, joille puhun ihan kaikesta. Jokainen tyyppi siis ei voi olla paras kaverini, koska en luota keneen tahaansa, saatika sitten suostu avautumaan. Hoidokkini kanssa voisin aina unohata murheet ja keskittyä iloisiin asioihin - hevosethan ovat minulle kaikki kaikessa!
Newarraan kiinnitin huomioni, kun huomasin mainoksen vähän aikaa sitten jonkun tallin foorumilla. Klikkasin linkkiä, ja aloin selailla hevosia. Jo silloin ihana symppisruuna Coudi sulatti sydämmeni totaalisesti. Vaikka Newarra onkin pienellä tauolla, voisin silti hoidella. Aktiiviseltakin Newarra vaikuttaa, joten mikäs tässä on hoidellessa...!
Ja niin, Coudi sulatti sydämmeni ihanalla, symppisolemuksellaan. Lunki, rakastettava tinkerruuna olisi mitä ihanin hoitsu, jota en todellakaan hylkää. Coudi vaikutti lempeältä, kiltiltä ja rauhalliselta, joten sen kanssa ei tulisi olemaan minkäänlaista ongelmaa. Oikein odotan, kun pääsen upottamaan käteni hevosen tuuhean harjapehkon alle ja saan kertoa Coudille kaikki, mitä kielenpäällä vain on. Ja se ymmärtäisi. Ihanaa!
Minä olen siis Minea, 14w, kahdeksanvuotiaana ratsastamisen aloittanut tyttö. Ensin ratsastamiseni oli kovin epäaktiivista, kävin vain n. kerran kuukaudessa ratsastamassa. Nyt ratsastan kuitenkin joka viikko, ja hoitsun myötä hevosharrastukseni saa uutta tarmoa alleen. En kuitenkaan ole heti ratsastamassa Coudilla, vaan tutustun ruunaan kaikessa rauhassa. Luulisin, että meistä voi tulla ajanoloon mitä parhaimmat ystävät.
Kiitosta, jään toivomaan parasta =)
|
|
|
Post by April on Feb 12, 2013 22:43:03 GMT 2
Tervetuloa Coudin hoitajaksi Minea! Talli on tosiaan nyt palailemassa tauoltaan ja olen saanut sivut ja fooruminkin jo hyvälle mallille... Toivottavasti teillä synkkaa Coudin kanssa ja saat siitä mukavan lepposan hoitohevosen (:
Laita minulle yksityisviestillä henkilökuvauksesi ja saat sitten infoviestin (:
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 18, 2013 14:48:18 GMT 2
Moikkelis!
Satuin vierailemaan pitkästä aikaa tällä sivustolla. Kun huomasin hoitajahaun,olin aivan innoissani. Eli hakisin hoitajaksi Second Chancelle, yleisesti Sherille. [glow=red,2,300][/glow] Kuka...? Olen Agnes, url-maailmassa 15-vuotias tyttö. olen aloittanut ratsastuksen 9-vuotiaana, ja olen ajatellut jatkaa puolen vuoden tauon jälkeen. Olen hypännyt 100cm ratoja, (yksittäisenä 110cm) ja tasoni on Helppo A. Olen ennenkin puuhaillut kuumenevien hevosten kanssa, joten kokemusta on. Olen virtuaalimaailmassa aivan uusi tyyppi,eikä hoitajakokemusta ole, mutta aina voi oppia :) Hoitelemassa Sheriä mutaman kerran viikossa,tai kun aikaa on,ehkä jopa useamminkin.
Miksi Second Chance?[glow=red,2,300][/glow] Tuo erikoisen näköinen Arabiristeytys herätti huomioni,ja kun päätin katsoa vähän lähempää,se vaikutti juuri oikealta minulle.
Miksi Newerra?[glow=red,2,300][/glow] Newerra on omasta mielestäni mukava sekä aktiivinen paikka. Pidän paljon piirretyistä virtuaalitalleista,ja Newerra on mielestäni yksi parhaiten piirretyistä.
Onnea muillekkin hakijoille ja hyvää kevättä!
|
|
|
Post by April on Feb 20, 2013 21:11:14 GMT 2
Et valinnut helpointa ensimmäistä hotohevosta, mutta olet oikeassa, että aina voi oppia. Toivottavasti saat Sheristä mukavan hoitsun ja tervetuloa hoitajapoppooseen Agnes (:
Laita minulle yksityisviestillä henkilökuvauksesi ja saat sitten infoviestin.
|
|
|
Post by soffi on Feb 24, 2013 11:12:37 GMT 2
Hei! :)
Innostuinpa tässä hakemaan Mr. Roxleylle, eli Romille hoitajaksi. Kävisin hoitelemaasa sitä 2-4 kertaa viikossa,riippuen siitä onko viikolla kokeita yms. Aikaisempaa virtuaaliHOITAJA kokemusta ei ole,mutta olen osallistunut Seppeleen yhteen leiriin sekä Shelyesin laskiaisriehaan, eli hieman kokemusta minulla on.
Kuka tämä kummallisen nimen omaava tyttö on? Soffi on 145 - senttiseksi poniratsastajaksi jämähtänyt elämäniloinen, nauravainen ja hyperpuhelias tyttö. Pirteän ja sosiaalisen luonteensa takia hän ystävystyykin helposti lähes kenen tahansa kanssa. Tyttö ei pelkää vauhtia tai vaarallisia tilanteita ollenkaan, mikä taitaa intohimoiselta esteratsastajalta olla vain hyvä puoli.Ilopilleriä ei kovin usein happamalla naamalla nää, mutta suuttuessaan kunnolla Soffi ei ärräpäitä säästele.
Miksi Mr. Roxley? Romi. Pyöreä risteytysponiruuna olisi juuri sopiva. Olen kilpaillut ennenkin esteissä,enkä kuitenkaan ole shetlanninponeista sen enempää perustanut. Isot ponit ovat enemmän mieleen. Ja tippumistahan ei täälläpäin pelätä!
Miksi juuri Newerra? Itse asiassa löysin tämän talli Shelyesin foorumilla seikkaillessani :D tallilla ei ole liikaa hoitajaporukkaa ja aktiiviseltakin talli vaikuttaa. Hienosti piirretyt kuvat.
Vastausta odotellen lopputalvisin terveisin Soffi.
|
|
|
Post by April on Feb 25, 2013 21:04:11 GMT 2
Kuulostaa hyvältä Soffi, että ei muuta, kun tervetuloa vaan mukaan! (: Sinusta ja Romista tulee varmaankin hyvä tiimi ja vaikutat romille juuri sopivalta hoitajalta. Ja kiva, että mainostukseni ei ole mennyt totaalisesti hukkaan, kun olet tallin mainoksen löytänyt : D
Laita minulle yksityisviestillä henkilökuvauksesi ja saat sitten infoviestin.
|
|
|
Post by cinie on Mar 9, 2013 16:41:09 GMT 2
Hei! Cinie täällä hamuilee hoitohevosta... Nitty Gritty Freak varasti tämän neidin sydämen.
Millainen on virtuaaliminäsi?
Olen 18-vuotias, mukava ja ystävällinen, mutta toisaalta erittäin tempperamenttinen ja päättäväinen tyttö. Osaan olla tuttujen seurassa kumma läpänheittäjä ja saada naurukohtauksia tai niin edelleen, mutta minulla on kuitenkin loputtomiin huumorintajua ja kärsivällisyyttä. Pinna on siis yleensä pitkä ihan kaikkien kanssa, mutta suuttuessani ei hyvää seuraa. Onneksi suuttuminen on harvassa, ja pitkävihaisuudellekin voi viitata lapasella. Hevosten kanssa olen suhteelisen taitava, rauhallinen ja pehmeä, mutta samalla erittäin itsepäinen ja lujatahtoinen. Tarkoitan siis, että keskittymiskykyä ja kärsivällisyyttä riittää korkeimmillekin esteille ja vaikeimmille kouluradoille. Pidän eniten esteistä ja maastoilusta, muttei kouluratsastuskaan pahaa tee. Olen ratsastanut pienestä pitäen, ja rakastan vaikeampia tapauksia.
Minkälainen on virtuaalihevoskokemuksesi/taustasi?
Olen pyörinyt virtuaalitalleilla niin kauan kuin vain muistan. Virtuaaliharrastus alkoi kenneleistä, ja vähitellen siirryin hevospuolelle, jolloin olin vielä aika pihalla hienojen tallien menosta, kun en ennen ollut virtuaalisilla talleilla pyörinyt. Kokemusta on kuitenkin tälläkin puolella karttunut.
Miksi juuri kyseinen hevonen/poni sopisi sinulle?
Voi, tuota kysymystä ei edes tarvitse kysyä! Olemme Killenin kanssa samanlaisia tuulispäitä, päättäväisiä menijöitä, joilla riittää tahtoa. Olen myös sen verran kokenut hevosten käsittelijä ja ratsastaja, etteivät hankalimmatkaan tapaukset aiheuta päänvaivaa. Killen on sopivan kokoinenkin, ja koska vastaan on tullut paljon kyseisen ruunan kaltaisia hevosia, voin sanoa, että Killen sopii minulle paremmin kuin nenä päähän.
Miten aktiivisesti uskoisit osallistuvasi toimintaan foorumilla?
Olen yleensä melko aktiivinen kirjoittaja, mutta valitettavasti nykyään aikaa menee enemmän kouluun, lukemiseen ynnä muuhun, jolloin minulla on aikaa kirjoittaa vain harvoin. Osaan kyllä ottaa itseäni niskasta kiinni, ja näin hienon ja inspaavan paikan kohdalla pyrkisin hoitamaan vähintään kerran tai pari kuussa, mutta jos saan innostusta ja inspiraatiota kylliksi, voi raapustuksia ilmestyä useamman kerran viikossakin. Olen luotettava hoitaja, enkä ilmoittamatta häivy ensimmäisen hoitokerran jälkeen tai taukoile sanomattani kolmea kuukautta. Osallistun yleensä tunneille ja sen sellaisille aktiivisesti, ja tykkään myös piirtää. Ilmoitan kyllä hiljaiseloista sun muista, mutta muuten yritän kirjoittaa suht aktiivisesti.
_____________________________________________________________________________________________________________________
Tässäpä tämä söherrys, panostin kyllä niin paljon kuin tällaisessa tilanteessa pystyin. Minulla kesti hieman hoitohevosen valitsemisen jälkeen tulla hakemusta kirjoittamaan - tai itse asiassa aikani meni pitkälti juuri sen hoidokin valitsemiseen... Pallottelin kauan Sherin ja Killenin välillä, mutta lopulta päätin valita unelmaponini, koska se on sopivan kokoinen ja juuri hyvän luonteinenkin. Aiemmin tässä oli siis hakemus Sherille, sitten aloin miettiä, olisiko se Luna - mutta ei, Killen vei. Jään innolla odottamaan, nappaako minulla Nitty Gritty Freakin kanssa, ja ennen kaikkea se, saanko mahdollisesti kyseisen ponin hoidokikseni. (:
~ Cinie kiittää
|
|