|
Post by Tuulia on Sept 7, 2015 17:44:10 GMT 2
Mä vaihoin Rosan inspiroivempaan hahmoon, joten mä siis aloitan Mindin hoitajana =) Ja kiiitos Melli että otit sen Sintin
|
|
|
Post by Melli on Sept 7, 2015 18:33:27 GMT 2
Eipä mitään, kiva vaan että molemmat sai sopivan hoitoponin! :D
|
|
|
Post by Siiri on Sept 8, 2015 17:42:51 GMT 2
Täällä kirjoittelee siis niin irl kuin url elämässä 15-vuotias tyttö. Olen aina kirjoitellut paljon tarinoita - nytkin tuolla koneen syövereissä on ties kuinka monia keskeneräisiä projekteja - ja virtuaaliheppailun aloitin joskus vuonna 2011 (ehkä aikaisemminkin, ensimmäisen oman tallin ainakin perustin tuona vuonna). Jotain nelisen vuotta on siis tullut virtuaaliheppailtua, mitä erilaisempien nimimerkkien takana.
Siiri-Maria Adalmina Andersson - puhekielessä pelkkä Siiri - on 15-vuotias suomenruotsalainen tyttö. Hänen äidinkielensä on siis ruotsi, mutta suomi taittuu kyllä sujuvasti. Joskus voi innostua kälkättämään ruotsia, ainakin silloin jos tytön tekee mieli hieman kiusata niitä, jotka eivät ruotsia niin hyvin ymmärrä. Siiri on harrastanut hevosia noin 8 vuoden ajan. Ensimmäisellä luokalla hän tutustui erääseen ratsastusta harrastavaan tyttöön, josta tuli tytön paras kaveri. Kaverinsa suostuttelun seurauksena Siiri lähti itsekin ratsastustunnille - ja hevoskärpänen jätti pysyvän puraisunsa Siiriin. Luonteeltaan Siiri on aluksi hieman ujonpuoleinen, mutta pian ujous hälvenee ja tytön energinen ilopilleriluonne pääsee esiin. Siiriä kuvaillaankin usein aina iloiseksi Duracell-pupuksi. Niin, huonoja päiviä tällä tytöllä on erityisen harvoin. Hän ei jaksa suuttua turhasta tai jäädä murehtimaan pitkäksi aikaa. Huonon päivän sattuessa kohdalle on ihanaa mennä hoitohevosen kanssa maastoon ja selvittämään ajatuksia. Yleensä sillä päästäänkin jo murheesta yli. Ystävällinen ja auttavainen Siiri ei koskaan jätä kaveria pulaan. Siiri haluaa tutustua muihin tallilla liikkujiin ja ystävien seurassa Siiristä paljastuukin oikea yllytyshullu papupata. Vauhtia rakastava tyttö on omiaan estekentillä ja siellä ei vauhtia säästele!
Hoitohevoseksi haluaisin Mäkkärin - tai no oikeastaan hoitoponiksi, hehe. Ei varmaan tarvitse edes kysyä miksi Mäkkäri herätti huomioni? No, esteet tietysti. Koska Siiri on itsekin esteitä rakastava huimapää, olisi Mäkkäri paras mahdollinen hoitohevonen. Mäkkärissä on myös hyvä ripaus ponimaista haasteellisuutta - ei poni kuitenkaan liian vaikea ole. Menohan kävisi ihan tylsäksi, jos poni olisi ihan pystyynkuollut ja täysi rauhallisuuden perikuva. Newerran puolestaan olen löytänyt jo silloin, kun se oli vielä Tzenil - ja sen jälkeen olen aina silloin tällöin sivuilla käynyt selailemassa. En muista, miten löysin Newerran "uudestaan", luultavasti Googlen kautta. Newerra kuitenkin on sellainen rento, ja aktiivinen talli, jonka porukkaan luultavasti sopisin hyvin.
Ei minulla muuta, nähdään toivottavasti tallilla! :'D
|
|
|
Post by April on Sept 9, 2015 10:46:34 GMT 2
Ei vitsit sä oot käyny tääl kun oli viel Tzenil<3.... ai jai siitäkin tuntuu olevan ikuisuus aikaa :D Mutta joo oonkin tässä odotellut että millon meijän pöjä mäkkäriponi saa hoitajan itselleen ja nyt se koitti (: Vaikka hypätä se ainakin osaa, jos ei mitään muuta :D Eli juu pääset Mäkkärin hoitajaksi mieluusti ja toivottavasti orin kanssa jaksat puuhailla pitkään ja inspistä löytyy vielä pitkän matkaa (:
Muista kirjotella eka hoitotarina ja tehdä kaappi itsellesi kahden viikon sisään tästä päivästä niin en laita oria uudestaan hakuun. (eli viimestään 23.päivä)
|
|
|
Post by jessica on Sept 10, 2015 15:02:12 GMT 2
Fantsun hoitajaksi?
Jessica on 11v iloinen pikkunen tyttö. Pituudella 145cm tyttö on perfect shettiskokoa (omin sanoin) ja Jessi rakastaa shettiksiä ja puhelintaan. Jessica on asunut usassa koko lapsuutensa ja muutti noin joulun aikaan suomeen ja asui Espoossa kesälomaan asti kunnes perhe muutti (Jessin sanoin) pöpelikköön. Eli tänne.
Jessicalla oli oma shetlanninponi perheen vielä asuessa amerikassa. Micky oli orimainen pikkuruuna joka opetti Jessicalle paljon-siis PALJON. Jessi autteli läheisellä laukkatallilla parin poniorin ja yhden nätin tamman kanssa, siitä tulee mieltymys ponioreihin. Ratsastajana Jessica on osaava ja pärjää nuorien ja haastavien ponien kanssa. Kovin isoja esteitä Jessica ei ole hypännyt koska on aina touhunnut pienien ponien kanssa, siksipä Jessica ei ole ikinä ratsatanut hevosella vaan on #trueponirider.
Kuten arvata saattaa Jessica toivoisi hoitsuksi Fantsua joka on kaikkien lemppari ja lellikki jolle on jonollinen hoitajaehdokkaita mutta lisätään Jessica siihen listaan. Fantsussa on kaikkea josta Jessica tykkää, pieni, hauska, inspiroiva ja kaikenlisäksi nuori ori mutta ei kuitenkaan turhan vaikea. Jessica ja Fantsu oppisivat paljon toisiltaan sillä molemmat ovat aika nuoria muuta Jessillä on sentään tarpeeksi kokemusta toimimaan yksin ja jos ei niin aina voi pyytää apua.
Olisin aika aktiivinen, kirjoittaisin vähintään kerran kuussa ja piirtelisin/tekisin erikoishoitoja sen lisäksi.
-Jessica
|
|
|
Post by Helge on Sept 12, 2015 19:34:03 GMT 2
Jotain niin vastustamatonta... kuin Fantsu ei hevillä unohdeta. Sen takia oon tässä, hoitajahakujen edessä, mutta myös hevosenomistajana. Aikaa piisaa, liikaakin, ja siksi Fantsu on kiikarissa. Kuka? Helge on Norjalainen alkuperältään, sellanen perustyttö. Helge ratsastaa lähinnä naapurin työpolleilla, kunnes sai erikoisen risteytysvarsan omakseen. Rahaa ei ole edes tunteihin, joten se sama naapuri antaa Helgen perheelle jopa osan ruokavaroista. Tyttö ei näytä todellakaan miltään äidin tai isin lellipennulta, haluaa tosin i Love tupsupipojen olevan jotain hienoja merkkipipoja. Vanssien ikuinen ystävä on kavereiden kesken puhelias, muttei Helgen ideoita ikinä oteta tosissaan. Kaveripiirissä aina se alin ja tyhmin, joka seuraa puhua pälpättäen muita. Vai onko se sittenkään Helge? No ei vaiskaan! Vaan Kukka Kajsa Hansen, Helgen isosisko. Blondi pissis ei ikinä olisi uskonut ihastuvansa hevoseen. Tai no, poniin. Ei Kukka siis tosiaankaan ratsasta, edes niillä naapurin työhevosilla. Kokemusta keräsi silti Englanninreissulla pippurisen poniorin kanssa. Vain 149cm pitkä Kukka osaa silti ratsastaa, sen eräs ammattiratsastajakin totesi Kukan ridatessa sitä ponioria. Kukka tahtoo äidiltään aina ne muotivaatteet, seuraa vain ja ainoastaan muotivirtoja. Dramaqueen johtaa kaikkia koulun kaveriporukoita, eikä kukaan uskalla Kukalle alkaa vänkäämään vastaan. Mutta sen kerran, kun Helge pakotti Kukan tallille, oli sunnuntai. Ihan tarkoituksella, ei Helge halunnut Kukan kohtaavan ketään. Ei ketään. Kukkaa johdateltiin hevosesta hevoseen, kunnes tyttö ihastui erääseen hurmaavaan poniherraan. Fantsu kurkkasi Sintin takaa, eikä Kukkakaan voinut vastustaa Fantsua. Uskalsi meikillä ja koruilla varustetty 16-vuotias sentään silittää hörähtänyttä ponia. "Muistatko mut, en oo kadonnut! Hei ruipelo, se on kohtalo, me kuulutaan yhteen, hei läskipää, mikset sä nää, me kuulutaan yhteen?! Me kuulutaan yhteen"
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 15, 2015 14:24:24 GMT 2
Fantsua hoidokikseen havittelee Cella, viidennentoista ikävuotensa saavuttanut blondi tyttönen, joka hurjaan 145 senttimetrin pituuteen yltäneenä tulee lähinnä olemaan ikuinen ponityttö.
Fantsuun Cella törmäsi netin hoitohevospalstalla, ja koska vaihtelu virkistää, päätti hän vauhtihirmuna ottaa kiikariinsa hieman erilaisemman yksilön - shetlanninponin, ja nuoren vieläpä. Vaihtelu virkistää, tapasi hänen valmentajansa aina sanoa. Valmentajasta puheenollen, Cella kilpaili nuorempana lähinnä aluetasolla ratsuponillaan. Ajanpuutteen vuoksi poni kuitenkin myytiin ja kilpaileminen jäi, ratsastus ei kuitenkaan niinkään. Isommat ponit hyljäneenä Celleri etsii siis pienempää yksilöä. Nuorten hevosten kanssa Cella valmentajansa pikkutallilla puuhaillut paljonkin, kokemusta ipanoista siis löytyy.
Newerran mä löysin ihan randomisti piirrettyjä virtuaalitalleja googlailemalla! Talli ja sen porukka vaikuttavat tosi mukavilta, plussaa persoonallisuudesta ja ihanasta piirtotyylistä ja aktiivisuudesta - paljot tunnit ja tapahtumat ovat aina plussaa, ainakin tällaiselle joka paikkaan tunkevalle jantterille. Virtuaalimaailmasta mulla on kokemusta parin vuoden ajalta ja tällä hetkellä olen palailemassa pieneltä hiatukselta. Kirjoittelemaan pyrkisin parhaillani kaksi kertaa viikossa, tätä en voi tosin luvata, ysiluokkalaisena koulu alkaa jo painaa päälle... Kerran kuussa vähintään tekstiä - ja miksei kuviakin olisi tulossa. IRL meikä on heppaillut seitsemänvuotiaasta, ja kokemusta on tosiaan kaikennäköisistä konikooppereista.
Jätän nyt siis turhat jaarittelut sikseen ja jään jännittyneenä odottelemaan tuloksia! (:
|
|
|
Post by April on Sept 16, 2015 8:39:34 GMT 2
Ai jai onpas paljon hyviä vaihtoehtoja Fantsun hoitajaksi... En ois uskonu, että siitä ponista nyt kilpailua tulee : D Mutta joo olen tehnty päätökseni, että parhaaksi oripojan puunaajaksi sopisi Cella. Toiovttavasti sovitte nyt yhteen Fantsun kanssa kun mä näin päätin : D
Kirjottele eka tarina ja tee kaappisi kahden viikon sisään, kiitos! Eli viim. 30.9.
|
|