|
Post by April on Jan 22, 2014 16:10:07 GMT 2
He's not just my horse. He's my therapist. Sanity. Pride. Happiness. My best friend.
Newerrassa on tällä hetkellä 1 yksäripaikka tarjolla, tammalle tai ruunalle. Ei karsinoita vapaina tällä hetkellä. Olethan lukenut tämän sivun ja tutustunut yksityisten majoittamisesta kertovaan osuuteen? Jos olet niin jatka toki --> Hakuohjeet: ✔ Linkkaa hevosen toimivat valmiit sivut, joilta löytyy myös yksi valmis kuva. ✔ Esittele hahmosi. Kerro esim. ulkonäöstä, taidoista, luonteesta etc. ✔ Miksi Newerra? ✔ Kuinka aktiivisesti osallistuisit toimintaan tai kirjoittaisit hevosesi päiväkirjaan? ✔ Mainitse haussa myös karsina- ja tarhatoiveesi ja hevosen tarhakaveritoive. ✔ Kerro haluatko hevosellesi haettavan hoitajaa tai haluatko sen osallistuvan tunneille Kun olet hyväksytty: ♡ Tee itsestäsi esittely TÄNNE♡ Tee hevosellesi päiväkirja. ♡ Ensimmäinen hoitomerkintä tulisi tehdä 2 viikon sisään. ❤:llä April
|
|
|
Post by Satu on Jan 29, 2014 22:05:06 GMT 2
Melkein jo tungin itseni hoitajien joukkoon... ;) Tänne kuitenin päädyin. ✔ Linkkaa hevosen toimivat valmiit sivut, joilta löytyy myös yksi valmis kuva - Sivut ✔ Esittele hahmosi. Kerro esim. ulkonäöstä, taidoista, luonteesta etc - Satu on 21-vuotias energiapilleri, joka kaipaa rauhaa oman tallin säätöjen keskellä. Edellisen tallin lopettaessa (jossa oli hoitajana) pakko tunkea jonnekkin muualle. Sadulla on pitkät, tummanruskeat ja hieman kiharat hiukset, ja kirkkaat, suuret ja turkoosit silmät. Isovanhempien heppaelämä innostutti Sadunkin mukaan jo nuorena, ja siksi hän onkin taitava hevosenkäsittelijä. Ratsastuksen suhteen kärsivällinen (ainakin yleensä), eikä hätkähdä pikkuasioista. Enemmän nainen on innostunut esteratsastuksesta. Ihan korkeasta tasosta siis, pienet esteet ovat Sadun mielestä nimittäin tylsiä. Erityisesti Satu tykkää poneista, sillä "niillä on aina pilkettä silmäkulmassa ja niiden kanssa ei tule tylsää, koskaan". Tämän lauseen kuulet varmasti usein puhuessasi hevosasioista Sadun kanssa. Satu on toiminut aiemmin myös ratsastuksenopettajana, muttä tällä hetkellä harrastelee hevostelua vain ratsastajana. Toki nainen on aina innoissaan päästessä opettamaan jotakin. Tosiaan, Satu on hypännyt 160 rataesteitä omalla oriillaan. Koko ikänsä on Satu kuitenkin ollut tekemisissä näiden otusten parissa. Luonteeltaan Satu on hieman hurjapäinenkin ja rempseä nuori nainen, jonka kanssa ei varmasti tule koskaan tylsää... ✔ Miksi Newerra? - Etsin tuolle tammalleni rauhallista ja kotoisaa tallipaikkaa, ja Newerrassa olen käynyt monesti kurkkimassa ;) Nyt kun huomasin tämän uuden yksityishaun olevan auki, eihän sitä voi vastustaa! Ja Newerra on muutenkin todella lämminhenkisen oloinen talli, juuri mun makuun! (: ✔ Kuinka aktiivisesti osallistuisit toimintaan tai kirjoittaisit hevosesi päiväkirjaan?-Mahdollisimman aktiivisesti, yritän olla aina aktiivisempi kuin se 1 kerta/1 kk. Lisäksi tykkään hurjasti talln järjestämistä tunneista/tms muista tapahtumista talliporukalle! ✔ Mainitse haussa myös karsina- ja tarhatoiveesi ja hevosen tarhakaveritoive - Olisi kiva saada tamma karsinaan jonka ympärillä on muitakin, sillä on hauska höpötellä muitten tallilaisten kanssa kun vain mahdollista! Ajattelin tarhan suhteen sitä, että olisi tosiaan siellä joku kaveri. Siitä ei tosin ole väli kuka, mutta joku frendi olisi kiva c: ✔ Kerro haluatko hevosellesi haettavan hoitajaa tai haluatko sen osallistuvan tunneille - Hoitajan haluaisin, ja Leija on aina käytettävissä tunneilla, toki! :)
|
|
|
Post by April on Feb 2, 2014 21:44:44 GMT 2
Hakemus kuulosti hyvältä ja toivotankin teidät tervetulleiksi Leijan kanssa! (: Ja niin hei jos vaan on kiinnostusta järkätä jotain tapahtumaa/tuntei niin laita viestii yksäril ja sovitaan siitä niin saat pitää (:
Laitan Leijan tohon Blondin viereen karsinaan ja tarhaan 2 Adan ja Blondin kanssa. Siirrän Bean siitä kakkosesta kolmoseen, kun Piko siirtyy pikkutallin tarhaan. Lisäilen kans Leijan hoitajahakuun, jos et halua tehdä sille omaa hakua?
Ja jeps voin ottaa Leijan vaiks kokeineiden tunneille kokeiluun, mutta sitähän ei nyt sitten tule mihkään näkyviin. Se vaan sit voi vaiks näkyä tarinoissa : D
|
|
Chappe
tuttu kasvo
Uljas, the best competition horse_pony <3<3<3
|
Post by Chappe on Feb 9, 2014 14:26:19 GMT 2
Linkkaa hevosen toimivat valmiit sivut, joilta löytyy myös yksi valmis kuva: uljasvarsa.weebly.com/Esittele hahmosi. Kerro esim. ulkonäöstä, taidoista, luonteesta: tiedät varmaan? Miksi Newerra: Koska hoidan jo Jessiä, ja Uljas sopisi tänne rauhaisaan talliin :) Kuinka aktiivisesti osallistuisit toimintaan tai kirjoittaisit hevosesi päiväkirjaan?: Tiedät varmaan? Mainitse haussa myös karsina- ja tarhatoiveesi ja hevosen tarhakaveritoive: Uljaan haluaisin karsinaan missä on kavereita ympärillä ja tarha on periaatteessa ihan sama. Kaveri toiveena olisi joku joka sietää hupsun tyhmän orin. Kerro haluatko hevosellesi haettavan hoitajaa tai haluatko sen osallistuvan tunneille: Hoitajaa en ota, ja tunneille ei osallistu :) Uljas on siis tilasto ori, joka kilpailee mahdollisimman paljon. Uljaan oikea nimi on W.F.Uljaan yö, se on alusta asti asunut minun luonani, ja nyt haluaisin sille pysyvän kodin, kun se on reissannut melko paljon. Terveisin Chappe ja Uljas
|
|
|
Post by April on Feb 9, 2014 16:41:55 GMT 2
Uljaan voisin sijoittaa pikkutalliin Pikon ja Jackin kanssa, kun se on ori... Ja sitten tarhakaverit olis samat (:
Ja niin Uljas on tervetullut Neween! : D
|
|
Iida Kokko
tuttu kasvo
Mikä lie, muka aktiivinen
|
Post by Iida Kokko on Feb 17, 2014 20:44:42 GMT 2
Hakemusta tulloo! ♥ Linkkaa hevosen toimivat valmiit sivut, joilta löytyy myös yksi valmis kuva: Ayan sivut
♥ Esittele hahmosi. Kerro esim. ulkonäöstä, taidoista, luonteesta etc. Olen 29 vuotta täyttänyt, lyhyt, vain 157cm. Iida on nimi, mutta muilla, hieman omaperäisillä nimillä myös kutsuttu. Mulla on luonnostaan blondit ala selkään ylettyvät hiukset, jotka vaalenee aina kesän tullen. Kalpeahko iho ja siniset silmät. Luonteeltani olen pätevä, ystävällinen, huumorintajuinen ja edelleen hieman kaksimielinen. Tyhmäksi ei kannata voi kustua,vaikka välillä onkin niitä tyhmä_minä_päiviä. Ratsastaessa olen kokenut ja niin olen ylipäätänsäkin hevosten kanssa. Vaatteeni on siistit ja naamaa koristaa yleensä kerros ripsaria ja pari sipausta puuteria. Hupparit ja topit on parasta päällä pidettävää ja toki kollarit ja ratsastushousut. Kannattaa tutusta, vaikka itse sanonkin!
♥ Miksi Newerra? Newerraa olen aktiivisesti käynyt jo pidemmän aikaa katselemassa. Upeat kuvat, super henkilökunta;) Tarpeeksi rauhallinen paikka Ayalle ja täällä sen emäkin asuu. ♥ Kuinka aktiivisesti osallistuisit toimintaan tai kirjoittaisit hevosesi päiväkirjaan? Yritän olla mahdollisimman ahkera ja aktiivinenn, koska Ayan kanssa on vielä paljon opittavaa ja osallistuisin toimintaan, jos jotain kivaa ja innostavaa järjestetään!♥ Mainitse haussa myös karsina- ja tarhatoiveesi ja hevosen tarhakaveritoive. Emänsä kanssa Aya vielä asustaa.♥ Kerro haluatko hevosellesi haettavan hoitajaa tai haluatko sen osallistuvan tunneille . Ei hoitajaa ei tunteja
|
|
|
Post by April on Feb 17, 2014 20:53:02 GMT 2
Noni joo kiitos tästä Iida (: Ayahan jää siis asutelemaan, että tervetuloo vaan teille
Ja siinä menikin varatuks vika yksäripaikka (:
|
|