|
Post by April on Aug 25, 2013 11:11:27 GMT 2
Newerran Vuokraajahaku Alla lista tallin omista hevosista, jotka kaipaavat vuokraajaa. Lue lisää vuokrauksesta täältä. Olethan katsonut myös muuta toimintaamme? päivitetty: 12.9. Carniwal Pico Pikkuinen shetu ruuna piko on jo vanhempi ruuna mutta punarautiaasta pikku jääräpäästä löytyy vielä vireyttä. Piko kaipailisi pientä hoitajaa, jolla olisi päättäväisyyttä, sillä kun tähän pikku ruunaan tutustuu paremmin sen persoona hurmaa. Vuokraajana aloittaa: Pau Kuutamolilja Etsitkö rauhaa, rentoutta ja rentouttavia metsälenkkejä? Liljan kanssa voit nauttia näistä kaikista. Tamma on itse rauhallisuus ja ihanan kiltti. Toimii ratsain kuin maastakin kenen tahansa kanssa. Liljan kanssa voi ottaa ihan rennosti..Fake LionheartTodella ihana ja mukava oripoika, jonka kanssa voi viettää monta mukavaa hetkeä ja orista voi saada luotettavan todellisen ystävän. Innokas hyppääjä jonka kanssa voisi lähteä kisailemaankin jos kiinnostusta on :) Light AmbrosiaAmber on suloinen tamma, joka on perso ruualle ja tamman täyden huomion saa takuu varmasti näkkärin rapistelulla. Amber osaa kuitenkin olla jääräpää ja se tarvitsee päättäväisen hoitajan, joka on myös ratsain varma neidin kanssa.CharodejHassu, koiramaisia temppujakin osaava, Jack on erikoinen Venäjältä kotoisin oleva iso tinker. Jack on helppo hoitaa, mutta ratsain ruunan kanssa tarvitsee vähän kärsivällisyyttä sillä tinker ei ole kovin osaava. Luotettava maastoratsu, jonka hoitajalla olisi hyvä olla huumorintajua. Mohawk MonaKaunis ja eloisa tinker tamma, joka kuitenkin on aika vaativa. Moona rakastaa kärryjä ja toimiikin ajettaessa hyvin. Kuitenkin ratsain kärsimätön ja innokas hyppääjä. Näyttää selvästi oman mielipiteensä ja tarvitsee aikaa tutustua ihmisiin. Tästä tammasta voi kuitenkin löytyä toisenkinlainen puoli, kun siihen tutustuu. Richards Drong Vähän laiskahko yleisesti ratsain on tämä vuonis herra, mutta ihana ja ilmeikäs hoidettava. Rakastaa maastoilua ja peltolaukkoja ja onkin aikamoinen menijä maastossa. Vuokraajalla olisi hyvä olla jarrujen käyttö hyvin hallussa, mutta myös jämäkkä eteen ratsastus. Vettä ei kannata myöskään pelätä, sillä tämä ruuna suorastaan rakastaa vettä. Skiptingur frá Jón Pieni mustanpäistärikkö issikka ruuna Kid omaa mahtavat askellajit ja tällä ponilla pääsee peltolaukoissa kovaa. Osaa kuitenkin esittää pukkisarjoja varsin lahjakkaasti, sekä karkailla karsinasta. Utelias poni rakastaa hyppäämistä ja pitää maastoilusta myös, mutta ei mikään helpoin vuokraponi, vaikka pieni onkin... Vuokraajana: Dai Hakemiseen ei ole erillisiä sääntöjä, mutta voit tuoda esille vaikkapa tämmöisiä juttuja: - Millainen olet? Minkä ikäinen, luonne, ulkonäkö... yms. - Miksi päätit ruveta vuokraajaksi Newerraan? - Historia virtuaalihevosten kanssa? - Kuinka aktiivisesti luulet osallistivasi tallin toimintaan? Kun olen hyväksynyt hakusi, tee itsellesi ja vuokraheposellesi oma kaappi foorumille. Muista tehdä ensimmäinen hoitomerkintä 2 viikon kuluessa hyväksymisestä! Kaappisi ilmestyessä saat yksityisviestin jossa on vähän lisäinfoa uudelle neweläiselle (; ♥ ~ sitten vaan kirjoittelemaan ~ ♥
|
|
|
Post by heta on Aug 27, 2013 18:24:32 GMT 2
Moi! Olen jo pitkään harkinnut vuokraajaksi hakemista, mutta en ole löytänyt sitä oikeaa. Nyt olen sen kuitenkin löytänyt, hakisin vuokraajaksi Charodejille. Charodej. Rakastuin heti ensi silmäyksellä. Sitten aloinkin jo kirjoittamaan sormet savuten ja kädet täristen. "Jack" (minun suussani vääntyi lempinimeksi Charo) on juuri sellainen hevonen joista pidän. Jekkuileva ja ei mikään täydellisesti kaikkea osaava. Eli aivan ihana! Huumorintajua rittäisi minulla kuin muille jakaa. Jackissa hurmasi erityisesti luonne. IRL elämän Rölli-ruuna on aivan saman kaltainen ja minulle niin kovin rakas. Ruunan erilaiset päivät tuovat mieleeni myös edesmenneen Piccolo-ponin, joka oli minulle tärkeä. Virtuaalitalleilusta minulla on kokemusta muutaman vuoden ajalta. Suomailais-Brittiläinen Carrie(tte) on 15-vuotias hevostyttö, joka on ratsastellut koko ikänsä, mutta lähinnä esteitä hypellen. Helpon A:n asiat kyllä taipuvat ja maastoesteitä hypitty, mutta enemmän tyttöä kiinnostaa esteratsastus. Tietysti aina välillä pitää kentälläkin vääntää, mutta useimmiten tämä positiivinen (ja tyhmä !) tyttönen houkuttelee pakottaa jengin esteidennostelijaksi, suostuen kuitenkin jäähdyttelymaastoon kaveriksi, jos joku on seuraa kaipaa. Tytöltä löytyy myös hieman rämäpäisyyttä ja yllytyshulluutta, mutta yleensä hulluudet kaatuvat siihen, ettei kaveria löydy mukaan. No niin, nyt se on tehty. Toiveikkaana odottaen...Carrie.
|
|
|
Post by April on Aug 27, 2013 23:02:29 GMT 2
Moikka Carrie! Hakemus kuulostaa hyvältä ja kokemustakin sulla on irl ja url, tosi jees (: Tervetuloa siis vaan mun puolesta ja kiva, kun uskaltauduit olemaan ensimmäinen hakijamme : D Voit kutsua Jackia millä nimellä haluat (:
Muista tehdä kaappi itsellesi ja kirjoitella eka hoitomerkintä jossain vaiheessa (:
|
|
|
Post by Pau on Sept 2, 2013 14:10:13 GMT 2
Moikkelis taas kaikille! Henkilökuvaukseni lukee kaapissani, ja kyllä April tietää miten syvästi olen Pikoon rakastunut Tämä pieni terhakka nappulakokoa oleva tytsy palailee siis Newerraan entistäkin pirtsakampana :D Miulla on tällä hetkellä oman tallin kanssa hilmuisesti hommaa joten olen eri pahoillani pätkästä hausta, mutta pieni on kaunista Sen voin sanoa että Pikolle ei iske tylsyys ideoideni kanssa!
|
|
|
Post by April on Sept 2, 2013 14:18:14 GMT 2
Juu pääset vuokraajaks Pau (: Jos ootkin jo tehny kaapin nii lisäilen sut sivuille, kun päivittelen taas pian sivuja. Siitä sitten vaan kirjotteleen ekaa merkintää
|
|
|
Post by April on Sept 12, 2013 13:36:58 GMT 2
Päivitelty ajantasalle. Jack palautuu vuokrattavaksi, sillä Carriesta ei kuulunut mitään haun jälkeen. Lisäksi hakuun on tullut myös vuonis Dongo ja issikka Kid (:
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 12, 2013 19:10:28 GMT 2
VUOKRAAJAKSI NEWERRAAN?
Apua, niin kauan kuin intoilin vuokraajahauista, odottelin myös kuumeisesti uuden tulokkaan saapumista talliin. Newerraan olen toivonut pääseväni jo iät ja ajat, ja nyt kun talli avasi ovensa uudelleen, on tilaisuus silmien edessä. Vuokraajasysteemi on myös hyvin kätevä, vaihtelua ainaiseen hoitajatoimintaan joka tallilla. En voinut muita hevosia ajatellakaan tuon pörröisen ruunan tultua, joten ei jää varmaan epäselväksi kenelle näistä otuksista olen hakemassa.
Hakijana pyörii? Olen Dai, 16-vuotta vastikään täyttänyt naisenalku. Persoonana olen värikäs ja toisaalta räiskyväkin. Muille olen ystävällinen ja luotettava, mutta kuitenkin ärräpäiden kuluttaja ja utelias. Tyhmänrohkeutta ja ilopillerin luonnetta löytyy, mutta tilanteen tullen osaan ottaa asiat vakavasti. Huumorintajua ei puutu tippaakaan niin ihmisten kuin eläintenkään seurassa. Hevosten parissa olen ehdottoman tarkka ja kärsivällinen, tasoltani olen suht korkealla - mutta usein hoidan hommat rennosti ja kokeilen uutta mielelläni. Omaan luonnonblondit, pitkät hiukset sekä meripihkan väriset silmät.
Päätähtenä toimii? Kid - mitä nimikin jo tuo mieleen? Tuo pukkikone sai minut totaalisesti heltymään. Olin heti pää kolmantena jalkana kirjoittamassa hakua kun tajusin ettei herralla kaiken lisäksi ole hoitajaa. Issikkahulluna ja hankalia tapauksia rakastavana Kid on minulle juuri sopiva vaihtoehto, tarinoihinkin saisi paljon toimintaa tuon islanninhevosruunan tuoman inspiraation myötä. Kid vaikuttaa oikein veikeältä hevoselta, sen kanssa ei sitä päivää nähtäisi kun olisi tylsää.
Toimintaan osallistuisin mahdollisimman aktiivisesti, ottaen kuitenkin huomioon että koulu syö ison osan ajasta. Purkaisin inspiraationi kuitenkin Newerraan, ja olisin luotettava ja pitkäaikainen. En taida keksiä enää muuta olevinaan järkevää, mutta sormet ristissä jään toivomaan parasta. Newerraan olisi tosiaan mahtava päästä vuokraamaan, vieläpä kun sellainen hevonen vihdoin löytyi joka vaikuttaa siltä Oikealta.
~ Dai
|
|
|
Post by April on Sept 12, 2013 19:45:50 GMT 2
Nyt tuli hyvä esimerkki hyvästä ja selkeästi persoonallisesta hausta yllä^^ :) jeps, hyvää tekstiä ja perustelut ja kuvailua sinusta... Ei muuta, kun tervetuloa joukkoon vaan Dai!
Oletkin jo odottanut Kidin saapumista ja nyt se sitten asteli tänne ja ruuna voi olla onnellinen, kun sai heti vuokraajan itselleen (: Ja vieläpä noin sopivanoloisen, olette samantapaisia Kidin kanssa : D
Muista tehdä 2 viikon sisään kaappi ja eka merkintä niin kaikki lähtee jouhevasti liikeelle Dai. Tosin minun pitää nyt mennä tekemään uudelle pojallemme ensin päikky, mihin kirjottaa... : D
|
|