|
Post by April on Mar 10, 2015 11:22:36 GMT 2
Ketkä neweläiset vielä messissä jatkossa?
Eli joo remppaan noita Newen sivuja nytten, mutta niitä on tosiaan aika vaikea yrittää saada kasaan rikkinäisellä tietokoneella joka toimii aina välillä... Newe onkin nyt kyllä ihan tauon puolella ollut, mutta kun saan sivut valmiiksi niin aijon keskittyä taas pikseliponeihin (:Siksi kyselenkin nyt teiltä, ketkä täällä nyt pyöriikään vielä, että onko kiinnostusta vielä jatkaa hoitajana tai yksäriomistajana? Vai onko inspis loppunut hoitsun tai yksärinsä suhteen? Mitä sitten oletkaan päättänyt niin ilmoittele siitä tässä topassa (:Alla on lista viimeisimmistä hoitajista ja hoitsuista ja yksäreistä. Jos haluat jatkaa hoitsusi ja/tai yksärisi kanssa ilmoittele. Lisäksi hevoset jotka ovat myynnissä lukee listassa sinisellä. Ja sinisellä yliviivattu on jo myyty. Hoitajat & hoitsut:Dongo - Senja Jack - Bea - Dulle, jatkaa ★ Kid - Jessi - Omppu, jatkaa ★ Nala lähti takas kasvattajalleHippi - Hanna, jatkaa ★ Suffeli - Saara Mindi - Käpy - Yksäriomistajat & yksärit:Aya - Iida, lopettaa Lilja - Laura, jatkaa ★ Hile - Senja Cici - Hanna, jatkaa ★ Haluaisin kuulla kaikista jatkavista ihmisistä tähän topaan Maaliskuun puolella ja viimeistään Huhtikuussa...
Lisäksi jos nyt luet tätä topaa niin voit samalla varmaan vastailla näihin muutamiin kysymyksiin liittyen Neween jatkossa: - Olisiko kiva saada enemmän yksäreitä talliin tallin omien hevosten sijasta? Jos näin on niin miksi? = ? - Pitäisiko tallin omien hevosten katrasta laittaa enemmänkin vaihtoon? Taikka pienentää tai suurentaa? = ? - Jos haluaisit uuden hevosen/ponin talliin millainen se olisi, jos sinä saisit päättää? = ? - Olisiko Newerra toimivampi paikka yksityistallina, jossa ei olisi tunti- ja hoitajatoimintaa? = ?
~ April
|
|
|
Post by April on Mar 10, 2015 11:30:15 GMT 2
Ja jos on kiinnostusta ostaa noista poneista joku jollakulla niin niistä sähköpostia mulle (: emppu.emu(at)hotmail.com
|
|
|
Post by Dulle on Mar 10, 2015 16:21:25 GMT 2
Mä pyörin vielä, huh ettei Beaa myydä! Vastailen pian noihin kyssäreihin!
|
|
|
Post by April on Mar 10, 2015 16:44:27 GMT 2
Kiva kuulla Dulle! Ja tosiaan juu en myy beaa kun sillä hoitajakin tällä hetkellä on ja tykkään tammasta muutenkin :)
|
|
|
Post by Dulle on Mar 11, 2015 20:00:31 GMT 2
- Olisiko kiva saada enemmän yksäreitä talliin tallin omien hevosten sijasta? Jos näin on niin miksi? = Olisihan se ihan kiva että olisi yksityisiä enemmän, mutta toisaalta on myös kiva että tallilla on aika paljon omia hevosia. Mielestäni siksi olisi kiva saada lisää yksäripaikkoja, että sitä kautta tallilla olisi enemmän porukkaa :) - Pitäisiko tallin omien hevosten katrasta laittaa enemmänkin vaihtoon? Taikka pienentää tai suurentaa? = No, mielestäni hevosten määrä on nyt hyvä. Jos hevoset vaihtuvat kovinkin usein voi tarinoissa olla vaikeampi käyttää muita ratsukoita.
- Jos haluaisit uuden hevosen/ponin talliin millainen se olisi, jos sinä saisit päättää? = Tälläistä kysymystä olenkin odottanut! Mielestäni talli kaipaisi hieman "erikoisempaa" asukkia. Rodultaan se voisi olla joku kylmäverinen, shire tai vaikka appaloosa, joku erikoisempi siis. Luonteeltaan se olisi rauhallinen, mutta osaisi jekkuillakin kunnolla halutessaan. Pehmeät askellajit ja kaunis ulkonäkö kruunaisivat olemuksen. Toivoisin, että se olisi painotettu johonkin hieman erikoisempaa ja harvinaisempaan lajiin, esimerkiksi lännenratsastukseen tai vikellykseen. Eli tiivistettynä; harvinainen kaikin puolin :)
- Olisiko Newerra toimivampi paikka yksityistallina, jossa ei olisi tunti- ja hoitajatoimintaa? = No ehkä, ehkä ei. Tähän kysymykseen en osaa vastata. En kuitenkaan kannata tuota ideaa, sillä mielestäni on hyvä kun tallilla on tunteja ja muuta toimintaa.
|
|
|
Post by Omppu on Mar 11, 2015 21:19:39 GMT 2
Mä ainakin jatkan Pikku-Myyn kanssa :D Säikähdin jo, että Jessi myydään, hui helpotusta!
Kysymyksiin vastauksia:
Olisiko kiva saada enemmän yksäreitä talliin tallin omien hevosten sijasta? Jos näin on niin miksi? = Minä itse en tästä asiasta välitä, mutta toisaalta uusien yksäripaikkojen määrä tois lisää porukkaa, ja ainahan porukkaa on kiva käyttää tarinoissa, sekä tunneille (hoitajien pitämille) osallistumisia olisi enemmän ;) - Pitäisiko tallin omien hevosten katrasta laittaa enemmänkin vaihtoon? Taikka pienentää tai suurentaa? = Minusta ei ainakaan vaihtoon pitäisi laittaa, mutta olisi ihan mukavaa, jos hevoskatras olisi vähän isompi. :) - Jos haluaisit uuden hevosen/ponin talliin millainen se olisi, jos sinä saisit päättää? = Jee, tämmöset on kivoja! Noo... Minä toivoisin Neween ehkä jotakin kuumaveristä rotua, arabi, enkku, yms. Väriltään ja luonteeltaan en tiedä, kai se olisi se ja sama. Mutta onhan esimerkiksi kimot arabit kivoja... ;) - Olisiko Newerra toimivampi paikka yksityistallina, jossa ei olisi tunti- ja hoitajatoimintaa? = Ei. Minä pidän Newestä näin, tuntitoiminta ym. on mielestäni mukavaa!
|
|
|
Post by Hanna on Mar 11, 2015 22:14:22 GMT 2
Molempien ponien kanssa jatkan, kysymyksiin vastaan kunhan koneelle pääsen
|
|
|
Post by April on Mar 12, 2015 3:15:06 GMT 2
Hienoa että Omppu löytää vielä inspistä jessin kanssa! Ja Hannalle kanssa kiitosta oman ponisi ja hipin kanssa aktiivisesta touhuilusta, toivottavasti myös jatkossa :) kuittaan teidät listalta.
Dulle// yksäripaikkojen lisääminen kyllä tois varmaa lisää porukkaa eikä ois huono idea ja on vakavasti kyllä harkinnassa... ja tuo erikoisempi rodun edustaja on jo itseasiassa toteutunut, kunhan sivut saan valmiiksi : D niiden kanssa näyttää muuten varsin hyvältä tällä hetkellä :)
Omppu// itsekin haluisin yhen arabin talliin mut saa nähä... jos vaikka joku yksäri arabi muuttas tänne : D lisää tallin omia hevosia ei varmaan tuon enempää kun niitä nyt on nii ole tulossa kun oma aika ei riitä ison tallin pitämiseen... mut jos tulee yksäreitä nii tulee lisää ponejakin : D
|
|
Laura
tuttu kasvo
Hevosenomistaja
|
Post by Laura on Mar 12, 2015 8:36:09 GMT 2
Minäkin jatkan täällä vielä! Voisi taas yrittää aktivoitua vähän paremmin, kun koulukiireetkin jo vähän hellittää... (:
-Olisiko kiva saada enemmän yksäreitä talliin tallin omien hevosten sijasta? Jos näin on niin miksi? = Olisi ainakin omasta mielestäni ihan kiva juttu, varmasti vetäisi enemmän ihmisiäkin Neween ja saataisiin enemmän monipuolisuutta tarinoihin ja toimintaan sitä kautta.
- Pitäisiko tallin omien hevosten katrasta laittaa enemmänkin vaihtoon? Taikka pienentää tai suurentaa? = Ainakin omasta mielestäni hevoskatras on nyt sopivan kokoinen, eikä vaihtoon nyt ole suoraan tarvetta. Mielestäni siis ihan hyvä näin. :)
- Jos haluaisit uuden hevosen/ponin talliin millainen se olisi, jos sinä saisit päättää? = Ää, nyt tuli vaikea kysymys! :D Itse ehkä haluaisin kuitenkin jonkun näpsäkän suomenhevosruunan, jolta sujuisi hyvällä mallilla sekä koulu ja esteet (sisältäen myös maastoesteet), kärryjen/reen veto olisi myös mukava ominaisuus. Luonteeltaan se saisi olla vireä ja eteenpäinpyrkivä, mutta kuitenkin selväpäinen ja ratsastajaa kuunteleva.
- Olisiko Newerra toimivampi paikka yksityistallina, jossa ei olisi tunti- ja hoitajatoimintaa? = Kyllähän se varmaan toimisi, mutta itse tykkään tallista nykyisenään. Mielestäni tunti- ja hoitajatoiminta on tallille plussaa, koska se luo ainakin itselläni enemmän mielenkiintoa ja inspiraatiota tallia kohtaan.
|
|
|
Post by April on Mar 12, 2015 9:07:26 GMT 2
Kiva laura kuulla että kimo lilja tammanen jää vielä neween asumaan :) Ja niin tosiaan kyllä ne yksäripaikat ois jees ihan uuden porukan saamisen kannalta.... hyvä et poukka on yksmielisiä tästä :) Suokkiakin neween oon monta monta monta kertaa miettiny ottavani mut en vielkää oo saanu sitä hankittua : D
|
|
|
Post by Hanna on Mar 12, 2015 16:41:47 GMT 2
- Olisiko kiva saada enemmän yksäreitä talliin tallin omien hevosten sijasta? Jos näin on niin miksi? Suhde on ihan hyvä tällaisenaan, onhan Newe kuitwnkin ratsastuskoulu - Pitäisiko tallin omien hevosten katrasta laittaa enemmänkin vaihtoon? Taikka pienentää tai suurentaa? Hevosia on oikein hyvä määrä, ne tyhjiksi jäävät paikat voi täyttää mutta muuten ei mitään lisäystä/vähennystä tarvitse tehdä. - Jos haluaisit uuden hevosen/ponin talliin millainen se olisi, jos sinä saisit päättää? Minun puolesta voisi olla isohko ponikokoinen yleisponi jolla löytyisi kapasiteettiä vaikeampiinkin tuntitöihin. Lunteelta peruskiltti mutta sen jekuttelevan puolen omaava herra tai neiti. - Olisiko Newerra toimivampi paikka yksityistallina, jossa ei olisi tunti- ja hoitajatoimintaa? Minusta hoitajatoiminta tuo kivaa lisää Newen arkeen, itsekin löysin Newerran etsiessäni hoitoponia
|
|
Iida Kokko
tuttu kasvo
Mikä lie, muka aktiivinen
|
Post by Iida Kokko on Mar 15, 2015 16:12:25 GMT 2
Meh, eh hävettää niin pirusti, kun en oo Ayaa käyny hoitaas pitkään aikaan eikä tammuska mua kyl ees innostakaa enää tälläi tarinamielessä, joten ehkä on meidän kannalta parempi antaa paikka muille ja sanoa ihanalle porukalle ''hejdå!'' <3
|
|
|
Post by April on Mar 16, 2015 9:37:05 GMT 2
No voi harmi jos aya ei enää inspaa.... mutta ei tästä pakkopullaa kantsi tehä joten hyvät jatkot sulle yläkokon pystyssä pitämisen suhteen :) ja aina saa palailla jos inspis puraisee taas : D mutta tosiaan laitan ayan paikan sit ens hakuun ainakin
|
|
|
Post by April on Mar 16, 2015 10:56:25 GMT 2
Ja niin kid ja käpy on myynnissä hötölässä ja Nala lähti takaisin kasvattajalle, joka halusi tamman ottaa (:
|
|
frida
tutustuja
|
Post by frida on Mar 18, 2015 22:59:54 GMT 2
Mä haluisin enemmän yksäreitä, kun niihin on inspistä ja saa tehä mitä haluu jne :D ja oon taukoillu nyt vähäsen :/
|
|